Alla inlägg den 13 september 2010

VMA

Av Linnéa - 13 september 2010 22:03

Jag förstår inte... De har skyltat om att VMA skulle komma på MTV klockan 22.00 och till en början funkade det. Men nyss blev det något och de börjar visa random musikvideos som inte alls har någonting med VMA att göra...

Gaaaah - jag som verkligen ville se vma nu!

  

Justin i sitt VMA-framträdande...

Av Linnéa - 13 september 2010 19:39

På fredag ska vi ha skolval - det innebär att vi ska köra som ett "mini val" endast på skolan och att alla därför får rösta på vilket parti man vill.

Anna tipsade om en hemsida där man kunde kolla upp vilka partier som man var "närmast" genom att svara på några frågor. Ni kan ju testa det här som jag faktiskt ska göra nu! ;3

  

Av Linnéa - 13 september 2010 18:08

Fick precis ett sms från Elina - där hon bokat bio för imorgon! Så klockan sju ska vi kolla på "I rymden finns inga känslor".

Jag känner på mig att det kommer att vara min humor, så antagligen kommer jag sitta att fnissa hela bion igenom.   


Av Linnéa - 13 september 2010 16:15

Inatt inträffade ju MTV Video Music Awards 2010. Tyärr sändes det inte på svenska mtv eftersom att programet startades 3.00 i USA. Men ikväll kommer reprisen kl. 22.00 Snacka om att jag måste se det.


Och jag bara måste få gratta Justin Bieber till vinsten av "Best New Artist". Det har han verkligen gjort sig förtjänt av.

*Riktigt dålig kvalitet på videon, men bättre än inget!*

Av Linnéa - 13 september 2010 15:11

Hallåååå, nu är jag äntligen hemma efter en hel dag i skolan. Och jag har inga speciellt news att dela med mig av.

Istället så ska jag nu sätta mig och glo på tv... Gah - är alltid så trött på måndagarna!

Det är Tyra Banks show på tv - där två bästisar egentligen hatar varandra i smyg... :3

Av Linnéa - 13 september 2010 09:45

Det är väldigt många som berömt min presentationsbild till vänster på bloggen, och tyckt att den varit väldigt kreativ! Och igår var det även en tjej som undrade över hur och varför jag gjorde den.


Men det var som så att jag och Anna helt random ville göra en liten fotografering där vi var hälften emo och hälften fjortis. Och det är ju ett dolt budskap i bilden, eftersom att nästan hela tonårsvärlden är uppdelat mellan fjortisar och emos - och jag står någonstans mittemellan.

  

Såhär såg vi ut egentligen... Men jag har redigerat presentationsbilden lite i Photoshop.


Och såhär blev bilden efteråt.

Testa att täcka för ena halvan av mitt ansikte med handen - så blir det en lite coolare effekt.

  

Skapa flashcards