Alla inlägg den 15 september 2010

Av Linnéa - 15 september 2010 19:56


Mohaha - här ser ni vad jag tycker om tre av våra största bloggare...

Läs igenom det ni - medan jag nu ska kolla på Idol!

Av Linnéa - 15 september 2010 16:21

Gah det här är tråkigt! Sitter här i min ensamhet och skriver ett uppdrag som ska redovisas imorgon. Om politik - såklart. Det känns som att det är det ända som jag jobbat med under de senaste veckorna.

  

Charmigt att jag lekte barn igen och färglade framsidan med färgpennor!

Av Linnéa - 15 september 2010 15:40

Jag gjorde nyss omelett! *haha* Jag är ju inte direkt känd för att vara en bra kock så det blev inte någonting avancerat precis. Men jag skulle nästan kunna flytta hemifrån och bara leva på enkla saker att äta! ;)


         

Usch jag haaaatar ägg egentligen, så det blev inte så gott.

Av Linnéa - 15 september 2010 13:10

Jag lever! Mohaha, fast det tog inte så lång tid för mig och Elin att jogga runt den där sträckan - och stannade vi kvar i skolan, men sedan fick vi sluta lite tidigare. Så nu är jag hemma!

Jag tittar faktiskt på "Ellen Degeneres show" just nu.. Och Greyson Chance gästar! Ni vet han killen som spela piano och sjöng "Paparazzi" som var så sjukt duktig? :D

  

Av Linnéa - 15 september 2010 09:15

Godmorgon godmorgon, just nu ska ni veta att jag antagligen springer skoljoggen... = INTE KUL. Fast detta år så är den endast 4 km. Den brukar ju vara en mil - så jag lär nog inte dö iallfall.

  


Skapa flashcards