Alla inlägg den 17 september 2010

Av Linnéa - 17 september 2010 20:46

Jag kommenterade Kenzas blogg för en stund sedan och fråga om hon inte kunde lägga ut bilder på de snygga skorna hon köpte:

_____________________________________________

Postat av: Lellehh

Oj de ser sjukt bra ut! Kan du inte visa skorna du köpte också? :)


Kenzas svar: Imorgon! Hinner inte nu :) Ha en mysig kväll kram kram

_____________________________________________

  

Så jag ska följa Kenzas lilla önskning och ha en mysig kväll. Ska ju faktiskt sova hos min lilla Anna ikväll! :D Så det här blir nog sista inlägget för ikväll. <3


Av Linnéa - 17 september 2010 18:32

Jag får lite panik när jag tänker på min Greklands resa som börjar nu på Söndag. Hur ska jag kunna uppdatera där ifrån?

Jag kommer inte att ta med mig datorn - så ska jag skita i att uppdatera eller göra ett inlägg per dag, fast då utan bilder?

Vad tycker ni, jag har beslutsångest...!

När vi flög över Hamburg(Bill Kaulitz stad).

Av Linnéa - 17 september 2010 17:19

Tjaa alla! Jag har faktiskt varit hemma hos min gammelmormor + morfar under de senaste timmarna. Det är inte ofta man träffar dem nu för tiden så man får väl passa på att besöka dem när alla andra redan är där.


Vi röstade idag på skolan och gissa vilket parti som vann?

Miljöpartiet!

Så vi är väl lite miljömedvetna på våran skola iallafall. ;)  

Av Linnéa - 17 september 2010 09:15

Tidsinställt inlägg nu då. Idag ska jag först vara i skolan som vanligt. Vi ska faktiskt rösta! Det är tydligen alla Sveriges skolor som ska göra det och se hur vi minderåriga skulle rösta på för partier.


Och sedan på kvällen ska jag vara med Anna! Ska sova hos henne sedan, vilket är en ovanlig grej för oss att göra. Vi bor ju grannar så vi sover nästan aldrig hos varandra längre!

Vi ska iallafall göra en sak som vi gjorde för exakt ett år sedan. Förklarar senare! :)

Jag och Anna för exakt ett år sedan...  

Skapa flashcards