Alla inlägg den 18 september 2010

Av Linnéa - 18 september 2010 21:54

Nu ska jag faktiskt gå till sängs... Kommer säkert inte kunna sova inatt iallafall, men ska upp vid tre tiden inatt för att packa det sista.

Tänk om planet störtar imorgon - då kommer det här vara det sista blogginlägget jag någonsin skriver! :(


Nu har jag bestämt mig för att uppdatera typ en gång per dag - men då utan bilder. Så ni iallafall får en liten vittring av vad som händer på Kreta!

  

Hejdå bloggen, och hejdå Sverige!

Kommer hem nästa Söndag.(26:e)

 

Av Linnéa - 18 september 2010 20:34

Jag har varit hemma hos Anna ända sedan kl 5 men nu är jag hemma igen! Där har vi kollat på "Justin Biebers Diary" som var på MTV för en stund sedan. Och hennes brorsa + hans blivande tjej (mihihi man får väl kalla henne för det nu?) hade bakat cup cakes som de bjöd oss på.

Anna gillade dem inte så mycket men jag tyckte verkligen att dem var as goda! :o

  

Av Linnéa - 18 september 2010 14:57

Ska hoppa in i duschen nu och sedan ska jag förhoppningsvis vara med Anna!

Men jag kom på en sak - att nu när jag ska bada i klorvatten så kommer säkert mitt hår få gröna shiftningar! Gah, jag som jobbat så hårt hela sommaren tack vare mitt silverschampoo att få bort alla gula toner... Och nu kommer de ersättas av gröna efter bara några dagar.

  

Av Linnéa - 18 september 2010 14:24

Jag åkte aldrig hem till pappa. Har så himla ont i magen och jag har ingen aning om varför. Tänk om jag blivit magsjuk eller något precis innan Grekland?

Gah vi får hoppas på att det går över...

Nu ska jag iallafall packa inför morgondagen! Flyget går ju kl 7 på morgonen så vi måste åka från Västerås mitt i natten. >___<

 

Ska bli så skönt, så! 

Av Linnéa - 18 september 2010 10:01

Idag så väckte Annas mamma oss kl 8.30 LIKSOM DET ÄR LÖRDAG! Maha - men det fanns en andledning till den tidiga uppstigningen. Anna ska på konfirmations-sak vid 10-tiden.

Så nu är jag hemma igen! Vi har faktiskt inte hunnit göra någonting igår/inatt bara haft små seriösa samtal. ;)


Och blir inga bilder för att min kamera sladd är borta!!! Precis nu inför resan. Smaaart?

Så jag får åka hem till pappa och hämta den nu.

  

Då får jag ju säga hejdå till killen!


Skapa flashcards