Alla inlägg den 27 september 2010

Av Linnéa - 27 september 2010 21:45

Nu har Anna precis stuckit härifrån, så jag känner mig riktigt ensam!

Vi har mest snackat om allt och inget - som vanligt och även varit inne på omegle! *mohaha* Det var ju ett tag sedan sist.

Väl där inne så började vi snacka med någon kille från Skåne som var as lik Eric Saade. Jag tror fortfarande att det är han även fast han aldrig erkännde...  

Av Linnéa - 27 september 2010 16:38

Mohaha nu har jag blivit hem skjutsad efter ett kort besök hos tandläkaren. Hon plastade in två tänder... Usch så äckligt det är att gå dit, man vet ju aldrig om det kommer göra ont eller någonting, men som tur var så kändes det ingenting den här gången!

  

Iallafall så ska jag knata över till Anna när som helst! Har inte träffat henne på en vecka nu ju.

Av Linnéa - 27 september 2010 08:45

Morgon på er! Tidsinställt inlägg nu då. Har ju antagligen pallat mig iväg till skolan nu första gången på en vecka. Liiiite segt?


Idag ska jag iallafall till tandläkaren för 3:e gången på en månad! Fast denna gång ska jag bara plasta in tänderna.

Efter det så ska jag vara med Anna! Den gudomligt snälla ungen har tagit hand om mina husdjur medan vi varit borta!! :D

  

Kul bild på mig und Anna från förra helgen!

  

Bild från exakt ett år sedan. Haha jag gör ju samma min?!


Skapa flashcards