Alla inlägg den 28 september 2010

Av Linnéa - 28 september 2010 20:47

På torsdag så ordnas det en liten pyjamas dag - för alla oss tjejer i 8:an på våran skola. Eller alla och alla, typ alla som vågar/vill/orkar. Och jag funderar starkt på att slänga på mig en pyjamas då. Liksom hur kul skulle inte det vara när övriga människor på skolan ser ett gäng som går runt i det?

  

HAHA typ den här modellen! *not* Isåfall blir det väl pyjamas shorts och något linne! ;)

Av Linnéa - 28 september 2010 17:26

Den senaste timmen har jag ägnat åt att kolla igenom väääldigt gamla cam-videos som fanns på datorn.


Det fanns några då jag och Anna satt och taggade inför TH konserten dagen innan den var! Tyvärr så får ni inte se dem - eftersom att ... Dem är riktigt pinsamma. Men bilder kommer istället:


...När min barndoms-kompis Viktoria var hos mig, första gången på flera år:

  


... När jag precis fått hem min katt - Killen!

  

Av Linnéa - 28 september 2010 15:17

Idag så hade vi prov i klassisk musik. Det är verkligen exakt lika tråkigt som det låter, men som tur är var det inte så svårt.

Annars så har ingenting speciellt hänt den här dagen. Har bara varit allmänt trött och busringt några random personer tillsammans med Sassa, typ.

    

 

Nu ska jag in och ta en dusch och sedan är jag ledig resten av dagen!

Skapa flashcards