Alla inlägg den 30 september 2010

Av Linnéa - 30 september 2010 21:09

Jag har längtat heeela veckan på att Kenza & Tyra Show äntligen ska starta! Jag älskade den showen när BlondinBella egentligen var med men jag känner på mig att den kommer bli ännu bättre när hon är utbytt mot Kenza!

Men som vanligt så laggar alla sidor man kan se showen på... Så jag kanske inte får se den idag iallafall? :/

Av Linnéa - 30 september 2010 17:54

Höstens absolut skönaste och snyggaste plagg måste abslout vara allt som är stickat! Jag har nu i flera veckor letat på stan efter dem perfekta stickade  kläderna men utan resultat. Allt fint finns ju bara på nätet! :o

Men hade tänkt att klicka hem något såndant av det här om jag inte hittar något annat!

  

Av Linnéa - 30 september 2010 16:20

Vi hade orientering precis på morgonen den här dagen. Jag suger verkligen på det och tappar bort mig hela tiden... Men det gick faktiskt bra idag! Kaaanske för att jag sprang med Linnea, Linnéa och Elina.

Förensten så skippade jag pyjamas i skolan idag...!


Just nu sitter jag och glor på Top Model, en gammal säsong.   

Melrose är med - som var min favorit även fast hon var riktigt bitchig. ;)

Skapa flashcards