Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa - 6 september 2010 15:13

Idag har skoldagen förövrigt varit bra, fast väldigt seg. (Som den alltid är på måndagar...) Vi har börjat med musik nu också. När vi satt inne på en musik föreläsning så spelade våran väldigt roliga musiklärare upp massa gammal musik från Spotify. OCH medan alla satt och lyssna glodde jag på dator som musiken kom från och fick syn på en bild av Bill Kaulitz! Snacka om att jag blev chockad.

Undra varför en bild på Bill var där egentligen? Vi kanske får reda på det under del 2 av föreläsningen? Eller så är bara Anders smygkär i  Bill...? ;)

Typ den bilden + solglasögon visades!

Av Linnéa - 6 september 2010 14:51

Nu har Paow och HugoRosas låt äntligen kommit ut och jag sitter och lyssnar på den just nu. Än så länge finns det inget att klaga på - förutom att videon hackar jätte mycket! :(

men det var en väldigt konstig låt de valde eftersom att hälften av de är på spanska!? Varför inte engelska så man åtminstonde förstår vad Hugo rappar om?


Av Linnéa - 5 september 2010 20:42

Har precis landat hemma hos min far och håller på att packa upp kläderna + sånt.

Han har precis kommit hem från Åland och hade med sig min favorit sak i hela vida världen - vit toblerone! *mihihi* Jag blir verkligen beroende av det. Så jag skiter nog i att packa upp och ska istället sätta mig framför tv'n och kolla på Time Out medan jag mumsar i mig vit choklad.

                          

Av Linnéa - 5 september 2010 17:45

Men gud vad snabbt den här helgen har gott. Nu är det redan söndagkväll och det är dags för mig att packa inför en vecka hos pappa istället...


Iallafall så har jag haft det sjukt skoj som alltid med Anna! När jag tänker eftersom så kommer jag knappt ihåg vad vi har gjort dagen lång.

Tillexempel så började vi med våran "JB-video" men slutade eftersom att den blev rätt dålig. Sedan mötte vi upp Annas kompis Saooo i skogen för att ge ett liggunderlag till henne(?)


Och till min stora förvåning så har björnbären börjat mogna. Liksom jag <3 björnbär.

  


Av Linnéa - 5 september 2010 11:17

Idag är jag faktiskt ovanligt pigg. Så jag vill gööööra någonting! Och det ska jag - eftersom att jag ska vara med Anna. Egentligen så lovade jag Elina att jag skulle gå på stan med henne... Men jag tror att hon är sjuk så det blir nog inte av idag.

Nu ska jag få i mig någonting att äta innan jag sticker iväg till Anna som på den gamla goa' tiden! ;D

         

Sååå gammal bild,

Av Linnéa - 4 september 2010 23:10

Nu är jag tillbaka till mitt ensamma rum igen. Rätt tragiskt, om inte tanken på att jag och Anna ska vara imorgon, skulle pigga upp mig en aning. :'D

Vi glömde liksom att göra den där "Justin-grejen" och vi gjorde videos där vi sjöng och dansa till väldigt gamla låtar istället. Vääääldigt pinsamt i början eftersom att vi verkligen skrek när vi sjöng - men det var väldigt kul! :)

Godnatt nu iallafall! :)  

Av Linnéa - 4 september 2010 19:51

Oj oj oj! Vet ni vad jag smakade för första gången i mitt liv för endast två minuter sedan? JORDNÖTSSMÖR! Hahah - jag måste seriöst vara den enda människan som aldrig ätit det förut.

Och faktiskt så tyckte jag det var gott på ett äckligt vis. Det smakade som en blandning av knäck och jordnötter typ. :3

  

Av Linnéa - 4 september 2010 19:24

Hejsan hoppas! Som sagt - jag har varit med Anna hela dagen och då är det svårt att få in några inlägg. vi har iallafall lockat mitt hår! *omg* Och också bakat. Snacka om att vi hinner med grejor på helgerna.

Just nu har vi båda mat pauser, men senare så ska vi ses igen. Då ska vi spela in någonting som har med Justin Bieber att göra... Men jag säger inte vad! ;D

  

Uaah ser sjukt äckligt ut. Men ånej, de var rätt goda! :D

Cååååålingar ju, med smet i fejset och lockiga hår! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards