Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa - 15 september 2010 13:10

Jag lever! Mohaha, fast det tog inte så lång tid för mig och Elin att jogga runt den där sträckan - och stannade vi kvar i skolan, men sedan fick vi sluta lite tidigare. Så nu är jag hemma!

Jag tittar faktiskt på "Ellen Degeneres show" just nu.. Och Greyson Chance gästar! Ni vet han killen som spela piano och sjöng "Paparazzi" som var så sjukt duktig? :D

  

Av Linnéa - 15 september 2010 09:15

Godmorgon godmorgon, just nu ska ni veta att jag antagligen springer skoljoggen... = INTE KUL. Fast detta år så är den endast 4 km. Den brukar ju vara en mil - så jag lär nog inte dö iallfall.

  


Av Linnéa - 14 september 2010 21:26

Hejsaaaan! Äntligen hemma efter ännu en biokväll... Har varit på minst en film varje veckan den här månaden.

Iallafall så fanns det ingenting att klaga på i "I rymden finns inga känslor". Han Bill Skarskård som spelade huvudrollen var bara för rolig! *mohaha*

  

Precis innan bion började hann jag köpa en ny halsduk och ett par örhängen också:

  

Av Linnéa - 14 september 2010 16:06

Jag hann hem hit en snabbis iallafall!

Som jag berättade tidigare så var jag på stan tillsammans med Elina och jag köpte faktiskt mig ett par skor inför Grekland. Det är bara 5 dagar kvar nu!

  

Lagom höga och lagon tjocka... Vill ju inte döda min fötter där nere! :)

Av Linnéa - 14 september 2010 08:52

Just nu sitter jag i skolan och hade tänkt att jobba med lite engelska.

Idag kommer jag antagligen inte kunna blogga mycket eftersom att det först är skola, sedan stan och tillsist blir det bio med Elina!


Nu ska jag som sagt ta reda på lite om Kanada! :)

  


Ses ikväll! 

VMA

Av Linnéa - 13 september 2010 22:03

Jag förstår inte... De har skyltat om att VMA skulle komma på MTV klockan 22.00 och till en början funkade det. Men nyss blev det något och de börjar visa random musikvideos som inte alls har någonting med VMA att göra...

Gaaaah - jag som verkligen ville se vma nu!

  

Justin i sitt VMA-framträdande...

Av Linnéa - 13 september 2010 19:39

På fredag ska vi ha skolval - det innebär att vi ska köra som ett "mini val" endast på skolan och att alla därför får rösta på vilket parti man vill.

Anna tipsade om en hemsida där man kunde kolla upp vilka partier som man var "närmast" genom att svara på några frågor. Ni kan ju testa det här som jag faktiskt ska göra nu! ;3

  

Av Linnéa - 13 september 2010 18:08

Fick precis ett sms från Elina - där hon bokat bio för imorgon! Så klockan sju ska vi kolla på "I rymden finns inga känslor".

Jag känner på mig att det kommer att vara min humor, så antagligen kommer jag sitta att fnissa hela bion igenom.   


Skapa flashcards