Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa - 8 september 2010 13:33

ALLTSÅ JAG DÖR AV SKRATT! Den här videon är ju gammal - men jag har aldrig sett den förut. Så både Anna och Mathilda hade lagt ut den på sina bloggar... Och då kände jag mig tvungen att göra detsamma för han är så himla skoj!

Jag är hos Katrin och Saaaamuel nuuuueeee!

Av Linnéa - 8 september 2010 11:45

Jag struntade i att sova. Tror inte att febern försvinner iallfall...

så istället sitter jag och kollar på Djävulen bär Prada. Jag gillar den filmen och det var så länge sedan jag såg hela den. Så man får passa på att kolla nu när man ändå inte har något bättre för sig.

Av Linnéa - 8 september 2010 09:48

Hm, jag känner att jag vill göra någonting idag. Men kan som sagt inte gå utanför dörren för att jag är sjuk.

Antingen så ska jag sova eller städa? HAHAH hur sjukt låter inte det att jag vill städa frivilligt - men jag har - av någon konstig andledning - lust att städa eller sortera någonting... Men saken är den att det redan är rent överallt. Så jag går nog och lägger mig ett tag istället...


 

Z z z Z Z z Z z

 

 

Av Linnéa - 8 september 2010 09:15

Idag var det exakt ett år sedan jag såg Tokio Hotel på riktigt för allra första gången.

Vi åkte till Stockholm vid 4-tiden på natten och stod utanför NRJ-studion tidigt, tidigt den morgonen tillsammans med ca 30 andra fans. Tokio Hotel hade en intervju där vid 8-tiden som vi lyssnade på.

Och Tom Kaulitz log åt mig medan han gjorde peace-tecknet. Det är någonting jag aldrig kommer att glömma. 

Gustav Schäfer fyller år idag också - så ett STORT grattis till honom på 22-års dagen! :D

Av Linnéa - 8 september 2010 08:49

God morgon. Vaknade upp med lite feber idag så jag blir hemma ännu en dag. GAH - det är så tråkigt här, har verkligen ingenting att göra! Får se till att plugga in alla politik-begrepp.


Iallafall så försökte jag att lyssna på musik nyss eftersom att jag är dökär i den här låten:

MEN jag var tvungen att stänga av efter bara några sekunder. Mitt huvud värker som bara den. Men ni kan ju fortfarande lyssna!

Av Linnéa - 7 september 2010 23:05

Dags för att sova nu tror jag. Inte speciellt trött än faktiskt - men har massa bedömningsseminarium imorgon så jag måste vara utvilad för att få de betyg jag vill ha. *haha*

Förutom det så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra imorgon. Antagligen inget speciellt efter skolan. Har inte kommit in i de vanliga rutinerna - där man kan gå på stan varje dag - än... ;)

Av Linnéa - 7 september 2010 21:25

HAHA var nyss inne på någon Justin-Bieber-fan-blogg och kollade in de senaste om den lilla stjärnan, och tydligen - om jag fattade allting rätt - så hade hans scen-team bytt ut den "ensama tjejen" som alltid brukar sitta på scenen på JB-konserter under låten "One less lonely girl" mot en vuxen man. HAHAHA Justin hade blivit riktigt chockad och skrivit om händelsen på Twitter.



HAHAH chockad Justin på scenen när han får syn på "den ensamma tjejen".

Av Linnéa - 7 september 2010 21:13

Nuuu är Idol slut och jag har ingen aning om vad jag ska göra. En riktigt dålig sak med Idol det här året var att det var många reklamer! Minst tre iallafall = väldigt drygt.

Och i dagens program var det knappt någon som klantade sig... Förutom de här "siamesiska tvillingarna" då. Men de var bara så omogna och inte ett dugg kul. Haha ffffail! :D

  


Ovido - Quiz & Flashcards