Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Linnéa - 4 oktober 2010 19:04

Jag har faktiskt tänk på hur himla onödiga "skvallertidningar" egentligen är. Man vet ju nästan allting som står i dem ändå är överdrivet och falskt, men ändå så köper man dem.

Jag skulle nog fortsätta köpa dem även om 100 % av vad som stod vore falskt. Kommer alltid att älska dessa blaskor ändå, eftersom att dem är mycket roligare att läsa än "nyhets tidningarna".

  

Av Linnéa - 4 oktober 2010 16:48

Den här dagen tillbringades helt och hållet på stranden... Så det blev inte många foton tagna.

  

Här har vi min lillasyster och jag vid strandkanten. Det var riktigt blåsigt den dagen.  

Och sedan käkade jag Moussaka som är typiskt grekiskt. Det var riktigt äckligt och smakade som överkokt lassange! ;/

Av Linnéa - 4 oktober 2010 16:23

Alltså sorry för att de senaste inläggen nästan bara handlat om min tå... Men det gör ju så ont och det är typ det ändå jag tänkt på idag! *haha*

Nu är jag iallafall hemma igen och hade tänkt att ta mig en Ipren eller två och sedan slappa framför tv'n eller något. Har knappt sovit någonting inatt så jag är riktigt trött just nu.

  

Av Linnéa - 4 oktober 2010 13:25

Oj jag som tänkt att blogga imorse hann inte med det. Jag fick nämligen tid på vårdcentralen där de kollade på tån. Den är bruten!

Dem skickade oss vidare till Röntgen där de tog äckliga bilder... Och sedan fick vi åka till akuten för att fixa till foten så gott det går.

  

Så hela dagen har varit väldigt tråkig. Nu måste jag detssutom använda kryckor! *döda mig* Det är as jobbigt, iallafall för mina klena armar...

Ovido - Quiz & Flashcards