Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Linnéa - 5 oktober 2010 19:59

Snart sprängs mitt huvud, det är jag säker på. I alla fall om jag sitter kvar här framför datorn och mögglar. *haha*

För att undvika att komma huvudlös till skolan imorgon så måste jag nog stänga av min dator nu... Men jag har ju några timmar kvar tills läggdags och har ingen aning om vad som kan göras tills dess.
Aja, hörs imorgon i alla fall!

  

Av Linnéa - 5 oktober 2010 17:23

Jag ångar nu att jag inte tog så många bilder vid stranden eller poolerna. Har typ bara bilder på "mat bilden" som jag lovade migsjälv att ta varje kväll.

Här kommer alla de bilder som jag tog på fjärde dagen i Kreta.

 

  

Först på tur har vi jättehöga bambu växter! Och sedan står syrran och jag vid någon random grind...?


 

Det växte apelsinträd typ överallt. Så ja - jag + de omogna apelsinerna...


  

Bilden där bakom är ju bara för charmig när jag försöker ta tillbaka min kamera! *haha* Och sedan har vi middagen. Kyckling såklart! ;)

Av Linnéa - 5 oktober 2010 14:28

Imorse kollade jag på en film jag hittade bland alla andra dvd'er. Den hette "Hard Candy" och visade sig vara väldigt bra!

Det handlar om 14åriga Hayley som träffar en äldre man från nätet i verkligheten. Hon är övertygad om att han är pedofil och är beredd att göra vad som helst för att bevisa att hon har rätt.

Av Linnéa - 5 oktober 2010 13:55

Jag har faktiskt varit en duktig flicka idag och studerat. *tihi*

Är nästan helt klar med min krönika i power point typ. Får man ha med bilder i en krönika by the way? Det ser så tråkigt ut annars.


Nu ska jag plugga på lite energi-begrepp också för vi har prov om det imorgon morgon... Det är ruskigt tråkigt! Men kanske nödvändigt att kunna... Öh... Aldrig?

Av Linnéa - 5 oktober 2010 07:48

Gah! Idag när jag vaknade hade jag världens träningsvärk i armarna så jag inte änns kan använda kryckorna... Jag blir hemma idag igen då.

Fast idag ska jag inte till några läskiga läkare - utan idag ska jag hålla på med skolarbete även fast jag är hemma. :) Så - vi ses kl 14.00 när jag slutar! *Haha*  

Oj typ smygbild på skolan? :3

Skapa flashcards