Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Linnéa - 6 oktober 2010 20:23

... Okej - jag ska inte riktigt sova än. Men jag ska faktiskt stänga ner datorn nu. Haha det här är 3:e dagen i rad som jag loggar ut såhär tidigt. Tycker att alla borde vara stolta över mig!

Imorgon ska jag till skolan, det har jag lovat alla + migsjälv. Jag måste göra ett energi-prov och jobba som bara den.


Så hejdå och godnatt för ikväll!

 

Bara för att jag är sugen på choklad så lägger jag upp den här. Gah det är mina favoritsorter som inte går att få tag på i Sverige... :( 

Av Linnéa - 6 oktober 2010 18:41

Den här dagen blev det inte mycket bad i havet eftersom att de hissa röda flaggan = Linnéa får inte bada.

 

Men lite pics från dagen har ni här:  

Jag på stranden... Haha och jag ser ut som fan själv, men det finns inget att göra åt saken nu.


  

Eftersom att det var badförbud så låg Sara och jag inne och glodde på Buffy istället.


  

Vi gick ut och åt som vanligt på kvällen. Tog kyckling (såklart) men jag måste säga att det inte var nå gott - alls.

Av Linnéa - 6 oktober 2010 17:34

Jag blir tokig! Hur svårt kan det vara att skriva en krönika egentligen?!

Jag som äntligen var nöjd med min, läste Egoinas krönika som fick min att att se ut som ett dagisbarns dagbok!

Så nu ska jag göra om allting... Eller nästan iallafall. Mitt tema ska vara "drömmar" och det ska rikta sig till småflickor. Några förslag på vad som kan skrivas?

  

Av Linnéa - 6 oktober 2010 13:35

Gah jag måste verkligen köpa nya höstskor när jag kan gå igen...

Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Sådana där goth-kängor kan ni glömma att jag tänker ta på mig. Ärligt talat så tycker jag dem är skitfula.

Här har vi lite mindre extrema skor som jag skulle kunna tänka mig att pulsa runt i lövhögarna med. ;)  


Av Linnéa - 6 oktober 2010 12:20

Sitter för stunden och jobbar med engelska vilketär riktigt segt. Så jag kolla lite på YouTube efter bra musik och hittade den här videon:

Jag vet fortfarande inte om de sjunger på engelska eller japanska?!

Iallafall var inte musiken mycket att hänga i granen men herregud kolla in killarna som sjunger! Haha, jag tycker att kineser är söta! :D


Av Linnéa - 6 oktober 2010 09:17

Rubriken säger väl allt? Jag kan inte gå... Inte änns på kryckorna tack vare mina klena och onda armar. Så istället kryper jag runt i huset. Det är ju jättenormalt.


Trots min huvudvärk igår så kollade jag hela tiden på tv. Först på "Sveriges skönaste familjer" som inte alls var vidare sköna. Efter det hade "Desperate houswives" säsongspremiär!

Och sist men inte minst så började "Cougar Town", som är min favorit serie just nu!   

Ovido - Quiz & Flashcards