Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Linnéa - 10 oktober 2010 22:01

Nu är det dags för mig att sova! Haha är alltid så trött på måndagsmorgonar så man måste gå och lägga sig tidigt, tidigt dagen innan.

Har precis glott färdigt på det tredje avsnittet av "The Event". Jag är inte mycket för action/vuxen-serier men den här är faktiskt riktigt bra!

  

Av Linnéa - 10 oktober 2010 20:22

Nu har jag precis landat i mammas hus, haha. Jag bor ju varannan vecka hos mina skilda föräldrar.

Iallafall så hade mamma köpt lite nya sjalar/halsdukar till mig! Man kan aldrig ha för många nu när vintern närmar sig.

  

En vanlig vit.


  

En svart-grå-lila-vit.


 

Och tillsist en ljung-färgad. Haha gud vad den skär sig till min tröja! -.-

Av Linnéa - 10 oktober 2010 17:48

Hela eftermiddagen har jag setat och kämpat med min "ledare"-artikel som ska in den här veckan och nu är jag äntligen klar! Hoppas den duger, för jag vet egentligen inte hur man skriver en ledare för barn.

  

Här har vi mitt mästerverk! *not*

Av Linnéa - 10 oktober 2010 14:37

Här har vi sista dagen för mig i Kreta! Vädret var ingen höjdare och vi åkte buss till storstaden bara för att se hur det såg ut där.


 

Här var vi vid någon mysig marknad i Chania.


 

Jag på terrasen och sedan ett sött gammal par jag smygfotade.


  

Den sista måltiden i härliga Grekland! ;/

Av Linnéa - 10 oktober 2010 13:19

Alltså herregud vad panik jag har just nu! Min mobil funkar inte och har inte gjort det på hela morgonen. Det är mittenknappen där menyn är som man inte kan trycka på om mobilen är uppfälld. Vad ska jag göra - lämna in på lagning eller köpa ny?

Älskar ju den som jag har nu, haha. Den är liksom min ögonsten, bästavän, och bebis! :(

  

R.I.P min älskade lilla vän. <3

Av Linnéa - 10 oktober 2010 11:37

Godmorgon, sovit gott? Själv sov jag som en stock ända tills pappa väckte mig!!! Haha, jag blev rätt pissed på honom när han inte lät mig sova klart.

Dagens planer är väldigt begränsade och egentligen så måste jag bara plugga. Vilket jag tänker göra, snart... *hehe*

  

Ovido - Quiz & Flashcards