Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Linnéa - 11 oktober 2010 21:03

Nu har Anna stuckit för att hon var tvungen att plugga. Men vi hann kolla på nya säsongen av Top Model.

Jag är en sådan tv-människa så jag faktiskt dissar datorn nu för ett avsnitt av New York-fruar! Haha, min farbror känner faktiskt hon Åsa (mer känd som hon med bakterie fobi!)

  

Av Linnéa - 11 oktober 2010 18:01

Vet ni vem jag ska träffa snart...? ANNA SÅKLART! Har inte träffat flickan på en hel vecka vilket är mycket i min lilla värld. Det ska iallafall bli riktigt kul, även fast jag inte kan röra mig fullt ut!

Anna och jag för ett tag sedan.

Av Linnéa - 11 oktober 2010 17:11

Oj så läng tid det tog för mig att komma hem idag. Men jag har faktiskt varit på min mammas jobb! Tråkigt, men vad gör man inte för att skämma ut sig på bussen?


I skolan idag började Älinah, Kimya, Emma och Sofia helt random sjunga "Ja må hon leva" åt mig då jag inte änns fyller år. HAHA, det var as kul för alla skrek "Grattis" mig iallafall!


Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla på The Hills!

  

Skapa flashcards