Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Linnéa - 15 oktober 2010 23:38

Är jag typ den enda människan i världen som inte sett "Panic Room" än? Den kommer iallafall ikväll om en halvtimme... Så jag måste hålla mig vaken till hela filmen är över! Så får vi väl se vad jag tyckte om den och om Kristen Stewarts insatts som huvudrollen i filmen! ;)

  

Av Linnéa - 15 oktober 2010 20:27

Idag så dissar jag faktiskt Idol för någonting insamling för Rädda Barnen på 1:an! Men jag tycker såklart som alla andra att det är förjävligt att vissa barn dör bara för att de inte får rent vatten eller får den vård dem faktiskt behöver! :(

Medan jag kollar sitter jag självklart och gör mina armband! Haha, nu håller jag på med mitt 6:e.

  

Av Linnéa - 15 oktober 2010 18:38

Gud vad jag saknar att gå på stan. Jag totalvägrar att skutta runt på kryckor när jag ska shoppa!

Men nästa gång jag tar mig ner till city ska jag leta reda på det här:

    

Av Linnéa - 15 oktober 2010 17:33

Äntligen så är jag hemma efter några timmar på mammas jobb...
Idag har vi inte riktigt gjort det vi brukar i skolan. Vi hade nämligen 50-, 60-, 70-, 80-, och 90-tals tema på eftermiddagen! Så vi fick se på mode show med gamla kläder typ.

Annars har dagen varit tråkig. Fast på eftermiddagssamlingen så fick Max något ryck och bärjade kasta massa äckliga mössor på mig och Elin. Haha, usch!

  

Ovido - Quiz & Flashcards