Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Linnéa - 16 oktober 2010 20:25

Jag och Anna har kommit överens om att vi ska skriva en berättelse till varandra och skicka via mejl. Det blir liksom ett kapitel per dag... Så det är vad jag håller på med nu!

Haha och ursäkta Anna om den här blir lite vek - men jag har ingen fantasi idag.

  


Av Linnéa - 16 oktober 2010 18:30

Awwe - när jag kom hem till Anna hade hon verkligen jätte ont i magen! Tyckte så synd om henne då hon knappt kunde göra någonting.... Men jag har haft det kul ändå! Haha, vi kollade faktiskt på "Pippi" och körde ett gammalt spel som vi älskade som små! Det var kul och man mindes tillbaka så mycket ifrån den gamla goa' tiden. *haha*

  

Av Linnéa - 16 oktober 2010 11:49

Är alla vakna? Jag är det för en gångs skull. Och jag gillade filmen igår - den var inte det bästa jag sett, men långt ifrån sämsta.

Idag har jag och Anna planerat att vara. Och faktiskt så behöver vi inte sitta kvar vi behöver faktiskt inte sitta inne hos mig hela tiden för jag kan nästan gå nu!

  

Söta lilla Anna! <3

Skapa flashcards