Alla inlägg den 19 oktober 2010

TV!

Av Linnéa - 19 oktober 2010 20:52

Älskar Tisdagar och dess TV program! Först blir det "Sveriges skönaste familjer" följt av "Desperate Housewives" och tillsist "Cougar Town".

  

Hurra för TV5!

Av Linnéa - 19 oktober 2010 18:17

Hur är det möjligt att vara trött hela tiden? Har ju inprincip gäspat hela dagen lång och nu till kvällen blir det bara värre. Måste jag gå och lägga mig vid 7-tiden för att vakna upp pigg imorgon eller? Haha, vi får se hur det blir... Kanske bara är den dystra hösten som gör mig sömning... ;/

  

Av Linnéa - 19 oktober 2010 15:34

Hemma från ännu en jobbig skoldag. Idag har jag fatiskt haft en laboration! Ni vet - en undersökning i ett "labb". Det var inte så spännande precis, då jag och Älinah testade att lagra värme i en termos.

Sedan till min förvåning så blev det Moussaka till dagens skollunch! Jag åt ju det för bara några veckor sedan i Grekland.

Jag gillade det inte då - så ni kan ju gissa hur skolans mat smakade...?

  

Från Kreta. 

Ovido - Quiz & Flashcards