Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Linnéa - 23 oktober 2010 20:33

Nu när lördagskvällen äntligen är kommen är det dags för mig att kolla på film! Ikväll blir det "Knight and Day" med Tom Cruise och Cameron Diaz... Någon som sett den?

Såg när de gästade Oprah för ett tag sedan och filmen verkade väldigt bra. Tom har ju varit sin egna stuntman och även kommit på en del av stunten alldeles själv!


Av Linnéa - 23 oktober 2010 17:44

Nu har jag setat och letat efter bild som jag ska ladda upp på facebook hela eftermiddagen - helt i onödan! Min användare har fått ryck och jag loggas ut hela tiden. Så istället har jag ägnat den senaste kvarten åt att göra om en bild i Picnik! HAHA, och nej den är inte seriös!

Halloween närmar sig ju med stormsteg. Kommer ju att vara i Helsingborg under Halloween-helgen, så jag kommer inte kunna gå på någon Halloweenfest! :(

Av Linnéa - 23 oktober 2010 14:06

Dopet jag ska vara fadder på börjar ju närma sig och jag ska snart ut och leta klänningar till det! Men frågan är - vad ska man ha för färger på dop? Får man använda vitt eller svart, eller ger det otur?

Här har vi några klänningar som jag skulle kunna tänka mig att använda nästa Söndag, då dopet hålls!

  

Av Linnéa - 23 oktober 2010 12:07

Ojojoj vad länge jag sov idag... Men det var jag faktiskt värd efter en lång skolvecka med tidiga mornar.

Idag har inte livet något speciellt att erbjuda mig, så jag får väl sitta hemma. Min tå gör i detta läge jätteont och jag kan knappt ta mig från sängen till datorn på den. Någonting måste ha förvärrats när jag tog av mig skorna igår!


By the way - vem åkte från idol igår? :o

  

Ovido - Quiz & Flashcards