Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Linnéa - 24 oktober 2010 19:51

... Högre än mina förväntningar! Faktiskt så var Grease jätte bra och jag hade ingen aning om att det var så många kända ansikten med! Marie Serneholt, Sebastian Karlsson, Sara Sommerfeld, Nour El-refai, Ewa Fröling m.m

Det roliga var att alla hade minst ett solo nummer där dem sjung - vilket var riktigt kul att höra.

Så om musikalen svänger förbi din stad så måste du gå och se den!

  

Tyvärr så fick man inte ta egna bilder/videos...

Av Linnéa - 24 oktober 2010 11:30

Jag vet inte om det kommer upp några mer inlägg idag... Eftersom att jag nu ska iväg till farmor och farfar för lunch och efter det ska jag ju på Grease-musikalen! *woho* Även fast jag inte gillade filmen så mycket så tycker jag att det ska bli kul. Live är ju alltid bäst!

  


Men när jag kommit hem ifrån den så uppdaterar jag! Puss,

Av Linnéa - 24 oktober 2010 10:59

Godmorgon! Filmen igår var sådär... Det kan vara för att jag inte är så jätte förtjust i actionfilmer, eller så beror det på att jag tycker Tom Cruise är en dålig skådespelare. Haha, någon av dem teorierna. Handlingen var annars väldigt bra och filmen var ju såklart välgjort! :D

  

Den får 3 av 5 hjärtan.

Ovido - Quiz & Flashcards