Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Linnéa - 25 oktober 2010 19:43

Usch jag började nyss blöda näsblod utan andledning. Misstänker att det är samma orsak som jag hade förut - näringbrist. Thihi, det är verkligen super äckligt och jag hatar blod!

Snart börjar Top Model och efter det blir det Svenska Hollywood fruar! WOHO - äntligen så är Maria Montazami tillbax i rutan! Jag tycker att hon är så otroligt rolig på hennes egna lilla vis. Och hon bodde faktiskt i samma lilla by som jag, när hon var liten.

Av Linnéa - 25 oktober 2010 18:13

Ni ska bara veta vad jag varit med om idag! Haha, när jag skulle hem till min mamma efter skolan, glömde jag hemmanycklarna! Så jag kom inte in i huset... Varken syrran eller mamma skulle komma hem förrens 2 timmar. Så jag satte mig ner på altanen och börja vänta.

När jag setat där i ca 30 minuter såg jag Anna när hon gick på sin uppfart! Och vet ni vad - hon räddade mig i nöden genom att låta mig komma in hos henne istället. Så istället för att sitta och frysa ihjäl i frosten så bakade vi chokladbollar och snacka en massa! :)

haha kommer ni ihåg våra snygga TH-muffins?

Skapa flashcards