Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Linnéa - 26 oktober 2010 19:36

Hahaha jag dör av garv! Mamma hittade våran gamla videokamera med ett band innuti som vi började kolla på - på tv'n. Tillexempel så fanns "Rymdmusikalen" som min forna klass gjorde i 2:an, med på bandet. Så himla roligt att kolla på! Jag saknar faktiskt min gamla klass lite... Har inte hälsat på dem på ett år.

  

Awwe vad små vi alla var!

Av Linnéa - 26 oktober 2010 17:32

Idag så skickades mitt aldra första bankkort hem till mig! *woho* Skulle ju egentligen fixa det för nästan ett år sedan, men det har inte blivit av.

Nu måste jag ju bara fixa legg också, så att det går att använda.

Av Linnéa - 26 oktober 2010 15:07

Idag var det tänkt att jag skulle redovisa min spanska - som jag inte jobbat med på nästan två år... Så jag samlade mod till mig och gick till läraren, men tydligen så fick man inte redivisa. Så jag ska göra det efter höstlovet.

Idag är det som så att Anna faktiskt är utelåst. Så vilken minut som helst kommer hon hit istället! :) 

Anna - Linnéa - Annas tvilling. 

Ovido - Quiz & Flashcards