Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Linnéa - 27 oktober 2010 20:59

Imorgon måste jag göra det jag fruktat mest innom skolidrottens historia - livräddning! Det är verkligen hemskt att hämta den där tunga dockan ifrån bassängens djup. *haha*

bild från google.

Av Linnéa - 27 oktober 2010 19:38

Jag såg på Paow's blogg att hon ska till Thailand om några dagar och blev så sjukt avundsjuk! Jag var i Phuket för några år sedan och vill verkligen åka tillbaka... Det är ju det bästa landet någonsin med bad, sol, shopping och utflykter.

  Djungeln.   Havet.  

Poolen. 

Av Linnéa - 27 oktober 2010 17:24

Är äntligen hemma nu... Skolan har varit allmänt seg men jag har haft det kul med Elin, Älinah, Sofia och Emma idag. :)

Men vet ni vad som hände mig i matsalen? Någon kastade en gaffel i mitt huvud så att den stutsade 4 meter bort. Det gjorde väldigt ont vill jag lova, men det blev bara en liten bula!

Det värsta är att jag inte har någon aning om vem som kastade den eller varför han/hon gjorde det... Ett riktigt mysterium alltså!

Hahah vacker bild!

Av Linnéa - 27 oktober 2010 16:30

Jag befinner mig just nu på mammas jobb... Och ja - det är ungefär lika tråkigt som det låter.Men jag ska snart hem och DÅ ska ni få höra värsta saken som jag varit med om idag!

Skapa flashcards