Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 10 oktober 2010 17:48

Hela eftermiddagen har jag setat och kämpat med min "ledare"-artikel som ska in den här veckan och nu är jag äntligen klar! Hoppas den duger, för jag vet egentligen inte hur man skriver en ledare för barn.

  

Här har vi mitt mästerverk! *not*

Av Linnéa - 10 oktober 2010 14:37

Här har vi sista dagen för mig i Kreta! Vädret var ingen höjdare och vi åkte buss till storstaden bara för att se hur det såg ut där.


 

Här var vi vid någon mysig marknad i Chania.


 

Jag på terrasen och sedan ett sött gammal par jag smygfotade.


  

Den sista måltiden i härliga Grekland! ;/

Av Linnéa - 10 oktober 2010 13:19

Alltså herregud vad panik jag har just nu! Min mobil funkar inte och har inte gjort det på hela morgonen. Det är mittenknappen där menyn är som man inte kan trycka på om mobilen är uppfälld. Vad ska jag göra - lämna in på lagning eller köpa ny?

Älskar ju den som jag har nu, haha. Den är liksom min ögonsten, bästavän, och bebis! :(

  

R.I.P min älskade lilla vän. <3

Av Linnéa - 10 oktober 2010 11:37

Godmorgon, sovit gott? Själv sov jag som en stock ända tills pappa väckte mig!!! Haha, jag blev rätt pissed på honom när han inte lät mig sova klart.

Dagens planer är väldigt begränsade och egentligen så måste jag bara plugga. Vilket jag tänker göra, snart... *hehe*

  

Av Linnéa - 9 oktober 2010 20:22

Mohah nu ska jag sätta mig framför tv'n och kolla på något värdelöst program medan jag käkar thaimat!

  

Av Linnéa - 9 oktober 2010 19:13

Ikväll är det votingparty igen som ett Tokio Hotel fans anordnar över msn! Haha vi röstar såklart på våra hjältar här! (Best World Stage Performance.)

Av Linnéa - 9 oktober 2010 14:26

Alltså förlåt för de otroligt tråkiga inläggen som ploppat upp på bloggen på sistonde. Jag ska bli bättre! Fast när jag kommit på vad som ska skrivas... Just nu är min hjärna helt död.

     

Av Linnéa - 9 oktober 2010 11:57

När jag vaknade imorse var jag som en helt ny person! Haha, jag var jättepigg faktiskt.

Nu är det dags för mig att inta badrummet och göra mig iordning, för om några timmar så ska vi ha ett släktkalas för min lillasyster som fyllde 12 år för några dagar sedan! :)

  

Sis och jag i Österrike.

Ovido - Quiz & Flashcards