Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 3 oktober 2010 19:05

Jag har börjat flagna på armarna - märkte jag idag. Det är verkligen as äckligt när huden släpper och sedan får huden alldeles ojämn färg... Det är hemskt!

Men jag är glad över att jag inte ser ut som henne, än iallafall.

Av Linnéa - 3 oktober 2010 18:05

Den här dagen har jag ju inte kunnat röra mig speciellt mycket - så jag och Anna har rest tillbaka i tiden lite och kollat på "Mysteriet på Greveholm".

HAHA gud vad kul det var att se den serien igen. Den var ju julkalender när jag var en liten flicka!

  

Av Linnéa - 3 oktober 2010 14:05

Jag är helt seriös när jag säger att jag tror jag precis brytit lilltån!

Klantig som jag är sprang jag in i en "väggkant" och min lilltå står nu åt fel håll. Nej men inte riktigt så illa är det - men den sitter fel och det gör så j*vla ont just nu!

Haha stackars Anna som måste stanna hos mig när jag inte kan göra någonting! Men iallafall så har vi lindat in foten i bandage nu...


Oh... Vill inte änns tänka på hur det kommer gå med foten i skolan imorgon! ;/


Av Linnéa - 3 oktober 2010 12:00

Här får ni se vad som hände andra dagen för mig i Kreta!


  

Det växte bananträd typ överallt vid hotellet! Och på 2:a bilden käkar jag frukost. Nuuuutella!

 

Lite klassiska poolbilder. Men det var endast 20 meter till havet. Så man behövde bara gå den där trästigen ner om man var sugen på saltvatten.


  

Tillsist en middagsbild. Vi åt på någon topmodern restaurang med riktigt dålig service. Fast maten var rätt god!

Av Linnéa - 3 oktober 2010 10:32

Den här morgonen så är jag ju nästan uppe med tuppen, men jag är fortfarande trött.

Iallafall så ska jag nu in och ta en dusch så jag blir människa igen och sedan ska jag tillbringa resten av dagen med Anna. Vi ska nämligen på ett litet uppdrag och köpa ** *i****! Haha spännande? ;)

  

Av Linnéa - 2 oktober 2010 22:17

Jag blev riktigt besviken på "Grease" faktiskt... Den var typ as dåligt men vad kan man egentligen vänta sig av en film som gjordes på 70-talet?!


Iallafall så ska jag titta vidare på "The Event" som just nu går på 1:an.

  

Av Linnéa - 2 oktober 2010 19:55

Vet ni vad jag ska göra nu?

Jo jag ska se "Grease"-filmen för första gången i hela mitt liv! Haha - det kan ju vara bra att veta vad den handlar om när jag ska på musikalen senare i höst.

Mina förväntningar är väldigt höga eftersom att alla verkar gilla den(?)... Iallafall alla som är 40 år eller äldre.


Av Linnéa - 2 oktober 2010 18:27

När jag bökade runt i min garderob efter kläder idag så hittade jag en riktigt gräslig tröja! Det visade sig vara ett linne med zebramönster som jag inte änns visste att det fanns.

Omtänksam som jag är satte jag på mig det - jag vill ju inte att den ska ligga där och känna sig värdelös bland alla andra använda kläder. 

Men tyvärr så var det första och sista gången jag använde det... För den var varken fin eller skön!

  

Här har vi tröjan + en zebramönstrad mascara, som för övrigt suger! 

Skapa flashcards