Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 29 oktober 2010 16:04

Fyfan vad skönt men höstlov nu!!! Har ju längtat halvt ihjäl mig... I skolan fick vi iallafall fika eftersom att våran skola är den smartaste i hela Västmanland! *woho* Eller tja... Iallafall på DN's nutidsorientering.

Annars har dagen varit ganska bra. :)  


Av Linnéa - 28 oktober 2010 21:17

Alltså jag sitter här medan mina tårar rinner för alla som gått bort i bröstcancer... Så jävla hemskt!

Dissar Kenza och Tyra Show ikväll iallafall - får väl se den imorgon istället.

Faktiskt så bölar jag på riktigt på bilden.

Av Linnéa - 28 oktober 2010 19:43

Ikväll ska jag uppmärksamma bröstcancern mycket - genom att äta bröstbakelser, kolla på rosa bandet galan och även ringa in och skänka lite pengar för bröstcancerforskningen! ;D

Av Linnéa - 28 oktober 2010 18:11

Den här dagen har bjudit på flera oväntade händelser:

  • Imorse då jag och Älinah missade bussen till badet så vi var tvugna att gå två kilometer!
  • Idrotten då jag inte behövde hämta dockan ifrån bassängbottnen!
  • Hela klassen klev på fel buss hem ifrån badet och höll på att hamna i Bjurhovda!
  • På stan då jag och Elin gick runt och var livrädda för att S****** skulle hitta oss och gå tillsammans med oss!
  • Då jag faktiskt fick tummen ur röven och tog hål i örat!

På stan så köpte jag även klänningen inför dopet på Söndag! Här är den;

Av Linnéa - 28 oktober 2010 16:23

Jag klarade det! Skrev för några dagar sedan att jag ville ta ett till hål i örat och nu är det fixat! Så just nu pryder en vit sten och ett rosa kors(?) mitt vänstra öra. :)

 
Av Linnéa - 27 oktober 2010 20:59

Imorgon måste jag göra det jag fruktat mest innom skolidrottens historia - livräddning! Det är verkligen hemskt att hämta den där tunga dockan ifrån bassängens djup. *haha*

bild från google.

Av Linnéa - 27 oktober 2010 19:38

Jag såg på Paow's blogg att hon ska till Thailand om några dagar och blev så sjukt avundsjuk! Jag var i Phuket för några år sedan och vill verkligen åka tillbaka... Det är ju det bästa landet någonsin med bad, sol, shopping och utflykter.

  Djungeln.   Havet.  

Poolen. 

Av Linnéa - 27 oktober 2010 17:24

Är äntligen hemma nu... Skolan har varit allmänt seg men jag har haft det kul med Elin, Älinah, Sofia och Emma idag. :)

Men vet ni vad som hände mig i matsalen? Någon kastade en gaffel i mitt huvud så att den stutsade 4 meter bort. Det gjorde väldigt ont vill jag lova, men det blev bara en liten bula!

Det värsta är att jag inte har någon aning om vem som kastade den eller varför han/hon gjorde det... Ett riktigt mysterium alltså!

Hahah vacker bild!

Ovido - Quiz & Flashcards