Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 21 oktober 2010 19:58

Nu börjar ju faktiskt ett av mina favoritprogram - Vampire Diaries! Så nu ska jag sätta mig framför tv'n och glo ett tag.  

Ses efter det!

Av Linnéa - 21 oktober 2010 18:04

Min skola ordnar varje år en liten "resa" då alla i min årskurs åker upp en vecka i Falun och umgås och jobbar med slöjd. Det är den bästa skolvecka på hela året och jag längtar tillbaka dit som bara den! Vi drar iväg dit igen i Januari.

Tänk er hela klassen sittandes i en korridor och köra Sanning och Konka... Ta sig ner för skogstrappor med långskidor... Sitta och käka frukost tidigt på morgonen när det är helt kolsvart ute... Dansandes på det traditionella discot... Ligga och viska med varandra långt efter läggdags. HAHA, låter det inte gulligt? ;)

  

Förra gången så var jag och Älinah exakt hela tiden! Tog inga egna bilder på den resan... Så jag snodde dem här ifrån kompisar på Facebook!

Av Linnéa - 21 oktober 2010 16:36

Det blev som sagt en liten tripp till stan med Sassa idag! Har ju inte varit där på 2 veckor eftersom att jag vägrar att hoppa runt på kryckorna där.

Iallafall så hann jag inte med allt jag hade tänkt... Men fick hem tre par höst/vinterskor iallafall!


Snygga.

  Bara för "att".

Praktiska.  

  

Här har vi dem alla igen. Synd bara att jag inte kommer kunna använda dem förens nästa vecka. Min onda fot kommer inte i dem. Haha!  

Av Linnéa - 21 oktober 2010 10:54

Woho gissa vem som är helt klar i Svenska nu? JO JAG. Så imorgon ska det redovisas. *läskigt*

Här har vi iallafall mitt repotage och Anna var min modell!

  

Nu efter skolan ska jag på stan och göra lite saker... Hehe, berättar när jag kommer hem sen! :)

Av Linnéa - 20 oktober 2010 21:45

Just det - ingen missade väl årets första snö som kom idag? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vill verkligen inte att sommartiden ska vara över samtidigt som jag riktigt längtar till de mörka vintertvällarna man sitter inne och myser!

  

Förra vintern då jag hade en brun, gräslig hårfärg.

Av Linnéa - 20 oktober 2010 17:52

Jag tog vanliga hål i öronen när jag var åtta, tror jag. Nu har jag funderat lite och vill faktiskt ta ett till hål i något av öronen. Problemet är bara att jag inte vet vart jag ska ta hål? Vad tycker ni?

                                 -vs-                      

Av Linnéa - 20 oktober 2010 15:31

Tjo, skoldagen har gått mycket snabbt idag... Även fast jag fick stanna till kl 3.

Vi hade en föreläsning om de olika Revolutionerna idag. INTRESSANT.

Nu när jag loggade in på MSN's startsida så kom en omröstning upp om man var "Team Kissie" eller "Team Paow". Själv gillar jag Paow mer än Kissie, och det var jag inte ensam om!

  

TV!

Av Linnéa - 19 oktober 2010 20:52

Älskar Tisdagar och dess TV program! Först blir det "Sveriges skönaste familjer" följt av "Desperate Housewives" och tillsist "Cougar Town".

  

Hurra för TV5!

Skapa flashcards