Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 19 oktober 2010 18:17

Hur är det möjligt att vara trött hela tiden? Har ju inprincip gäspat hela dagen lång och nu till kvällen blir det bara värre. Måste jag gå och lägga mig vid 7-tiden för att vakna upp pigg imorgon eller? Haha, vi får se hur det blir... Kanske bara är den dystra hösten som gör mig sömning... ;/

  

Av Linnéa - 19 oktober 2010 15:34

Hemma från ännu en jobbig skoldag. Idag har jag fatiskt haft en laboration! Ni vet - en undersökning i ett "labb". Det var inte så spännande precis, då jag och Älinah testade att lagra värme i en termos.

Sedan till min förvåning så blev det Moussaka till dagens skollunch! Jag åt ju det för bara några veckor sedan i Grekland.

Jag gillade det inte då - så ni kan ju gissa hur skolans mat smakade...?

  

Från Kreta. 

Av Linnéa - 18 oktober 2010 20:26

Oj oj oj vad tiden rinner iväg. Klockan är redan halv nio och Top Model rullar på tv. Hahah, jag är så sjukt beroende av det programet och vägrar missa ett endaste avsnitt! ;)

 


och efter det blir det "Svenska New York-fruar": En riktigt tvkväll med andra ord!

Av Linnéa - 18 oktober 2010 18:16

I skolan har vi fått i uppgift att designa en egen stol. Så jag kollade helt enkelt upp lite olika varianter av stolar som inte är alltför avancerade:

  


Så jag tänkte göra någonting i denhär stilen, fast med armstöd och ett bord:

  

Hahah slarvig bild.

 

Nu ska jag gå och vara social med gästerna som kommit för att gratta pappa!

Av Linnéa - 18 oktober 2010 15:49

Nu är jag hemma efter en rätt lång skoldag. Som vanligt så är hjärnan superseg på måndagen så jag har inte fått så mycket gjort.

Eller jo förresten - jag har jobbat med Bild och Form vilket innebär mängder av sågspån i mina kläder. Mina annars så mörka byxor skiftar i rysligt fula bleka toner!


Min pappa fyller år idag, så jag och syrran ska försöka oss på att göra tårta. Vi får väl se hur det går!   

Drömtårta...

Av Linnéa - 17 oktober 2010 20:02

Sååå mina vänner... Har precis landat i min pappas lya! Så medan jag packar upp och äter så kan ni som missat den - kolla in Justin Biebers rapvideo!

Hahah så söt, ellr vad säger ni?

Av Linnéa - 17 oktober 2010 17:12

Gud vad tråkig jag är idag... Men jag ska sätta mig och kolla på "Wild Child" nu med Emma Roberts. Haha, har sett den en gång innan men kommer knappt ihåg vad som hände då. Så kommer nog sitta helt sten farmför TV'n de närmsta två timmarna.

  

Av Linnéa - 17 oktober 2010 15:48

Det är inte ofta Kissie gör en upprörd över hennes såkallade "provocerande inlägg" men den här gången när hon blandade in Tokio Hotel blev jag fan arg. Som vanligt så kallar hon TH för ett emoband - vilket alla vet att det inte stämmer. Och hon säger att Bill är emo. HAHA, har hon änns sett Bill på sistonde?


Det är precis en sån här reaktion hon vill ha av läsarna, så varsågod Pissie = här får du ett argt inlägg av mig!

Hmm... Emo, va? *not*


By the way, ni kommer väl ihåg att inte gå in på Kissies blogg den 29 oktober? Fatta chock hon kommer få när antalet besökare är 0! ;)

Skapa flashcards