Alla inlägg den 4 november 2010

Av Linnéa - 4 november 2010 19:22

Idag har jag som sagt varit med Anna!

Vi kollade nyss klart på Saw 3 och jag överlevde. (Fast jag kommer få lite sömnproblem ikväll.)

 

mohaha, men den var väldigt bra även fast den var riktigt läskig... Nu vet jag inte riktigt vad som ska hända här näst. Men något roligt får man ju hoppas på! :)

 

Av Linnéa - 4 november 2010 12:15

   

Bloggen kommer vara lite off idag. Men imorgon bloggar jag som vanligt!

Av Linnéa - 4 november 2010 09:48

Idag ska jag hem till pappa och fira resten av lovet där... Men vet ni vem som ska följa med? Jo Anna! Haha, även fadt vi är så bra kompisar har hon aldrig varit hemma hos min pappa! Så det ska bli läskigt, men också kul såklart!

  

Bara så att ni vet är Anna och jag högst normala, egentligen!

Skapa flashcards