Alla inlägg den 5 november 2010

Av Linnéa - 5 november 2010 19:46

Jag har ännu inte hittat min favorit bland våra idolfinalister... Glömde att kolla förra fredagen också. Aja Baja!

Men ikväll ska jag sitta som fastklistrad framför tv'n och glo. Det var by the way en liten omröstning i Klick! om att Bill Kaulitz och Idol-Elin är lika.

Och tja, de har några lika drag. Kanske är hon Bill kvinliga stjärntvilling? ;)  

Av Linnéa - 5 november 2010 18:24

Som alla kanske redan vet så har nu Bill och Tom Kaulitz korsat Atlanten och flyttat till drömmarnas stad - Hollywood! Och jag som gamalt TH-kontroll-freak fick lite ryck och ville verkligen hitta deras nya lya på kartan... Så jag har nu setat i två timmar och letat igenom varenda område i Hollywood efter det. och skam den som ger sig! JAG HITTADE DET!

Det kanske inte låter så svårt, men det var enormt irriterande att kolla igenom alla tusen andra hus som fanns i närheten med bara en bildkälla, haha.

Av Linnéa - 5 november 2010 16:50

Som jag nämnde i mitt senaste inlägg köpte jag en present till min kompis Lina, som bor i Kiruna! Så jag kan inte ge henne saken för hand utan är tvungen att skicka det med posten! Alltså i ett brev. *HAHA* Men hur trevligt blir det inte att få ett brev på sin födelsedag...?

Haha heeeeemligt.

Av Linnéa - 5 november 2010 15:32

De senaste timmarna har jag vandrat stan runt med min pappa på jakt efter en födelsedags present till min kompis Lina! Och jag hittade en, men den kan jag ju inte lägga ut i bloggen utifall hon ser den. ;)

Gick också in en snabbis på Sisters i det nya köpcentret Igor och blev totalförälskad i ett par blåskiftande jeansleggins.

De gick på 399 kr vilket jag tyckte var mycket för ett par jeansleggins! Hehe, men det spelar ingen roll för mig... För att pappa betalade dem iallafall, mohaha.

Älskade de små dragkjedjorna nedantill extra mycket!

Av Linnéa - 5 november 2010 12:30

Igår kväll kollade jag och Anna på en film med namnet "The Kid". Det var en verklighetsbaserad film om en pojke som blev misshandlad hemma och mådde dåligt, men han tappade ändå aldrig hoppet för lyckan...

Och den var ganska bra. Fast slagsmåleffekterna och sånt var inte det bästa precis...

Av Linnéa - 5 november 2010 11:15

Godmorgon, hoppas ni sovit gott. Det har jag faktiskt gjort även fast vi inte somnade förrens 3 och var tvugna att kliva upp vid 10-tiden.

Även fast vi setat inlåsta i lägenheten hela tiden så har vi haft det mycket rooooligt tillsammas! Haha, och fått en del skrattattacker! ;D

Anna kom på ett nytt tecken och jag kör på duckface... Vackert.  

Skapa flashcards