Alla inlägg den 6 november 2010

Av Linnéa - 6 november 2010 16:22

Idag när alla andra går på Halloween-festerna så ska jag på 80-års kalas... Roooligt. Det är min gamelmorfar som fyller år och han har hyrt någon restaurang som vi alla ska äta på.

Vet inte när jag kommer hem, men ni får iallafall ha en bra lördagskväll!  

Haha kommer nog bli såhär.

Av Linnéa - 6 november 2010 13:22

Beslutade mig nyss för att göra lite situps! Haha, som ni kanske redan lagt märke till tränar jag aldrig! Men men, man måste väl börja någon gång om man inte vill gå runt och se ut som en levade fetthög. ;D

  

Haha tog mig seriöst en timme att rita den här. Hur sämst är man inte då på en skala...!

Av Linnéa - 6 november 2010 11:23

Har ni vaknat ännu? Själv har jag precis stigit upp. Skööönt med sovmorgon! Men den här höstlovs veckan har gått så himla snabbt och det är redan lördag! GAH, så om endast två dagar blir det plugget igen.

 

Min mobil har nu slutat att fungera helt. Blir sååå trött. Så jag ber om ursäkt till alla om jag inte svarar på sms.

  

Innom kort ska jag inskaffa en xPeria x10 mini pro... Någon som har en sådan/är den bra?

Av Linnéa - 6 november 2010 00:31

Just nu är man ju laaagom trött... Håller typ på att somna!

Iallafall så tyckte jag att det var rätt att Geir åkte från Idol... Nu får ungdommarna en chans! Haha, och jag har kommit på att Gotlands kung - Ölleh (Olle) är min favorit!


Innan jag slocknar här ska jag ge mina nya bok - Skärseld - en chans. Handlar om någon tjej som träffar en flyktingpojke... Bra jag förklarar, right?

Ovido - Quiz & Flashcards