Alla inlägg den 7 november 2010

Av Linnéa - 7 november 2010 20:01

Ni glömmer väl inte att slå på tv'n (eller datorn för all del) klockan 21.00 och kolla på EMA?

Jag kommer lungt att kolla! Har ju väntat hela året... Hoppas verkligen på att Justin och Tokio Hotel tar hem alla priserna!

Just nu är det röda mattan som visas... Här tror jag det är Miley Cyrus i vit volangklänning med en svart rosett kring midjan!

Av Linnéa - 7 november 2010 19:43

Idag beställde jag en halsduk av min ena farbror som faktiskt stickar! Han är verkligen jätteduktig och har en lång kundlista... Så vi får väl se när min blir klar!

Jag tror att jag vill ha en svart/vit/rosa-randig med härliga fransar.

 

Av Linnéa - 7 november 2010 16:34

Har nyss kommit hem från farmor och farfar! Hade det riktigt trevligt där och skrattade mest hela tiden. Min pappa och hans bröder har verkligen talets gåva och vi pratade på i nästan två timmar.

Nu blir det till att packa ihop kläder och sådant, ska ju hem till mamma snart.

Dagens outfit.

Stickad grå tröja - Lindex

Svart linne - Bik Bok

Trähalsband - Ur&Penn

Blåa Jeans - JC

Höstskor med klack - Skopunkten

Av Linnéa - 7 november 2010 14:00

Igår använde jag mig av tunna, svarta "tantstrumpbyxor" till klänningen. Det jag hatar med dessa strumpbyxor är att jag alltid råkar stöta emot en bordskant, fasta i något vasst på stolen eller själv råka riva upp ett hål med nageln! Det är ju så irriterande och man måste slänga dem direkt när man kommer hem sedan.

Igår fick jag lite extra damp på hålet som uppstod så jag började riva sönder dem ännu mer... Så här har vi resultatet:


Av Linnéa - 7 november 2010 12:15

Usch fy och blä vad trött jag är, men jag kan ju inte sova bort hela sista lediga dagen. Har lite ångest över skolarbetet jag inte gjorde, jag som verkligen lovat min lärare att jobba under lovet... Får väl jobba dubbelt så hårt i skolan.

Nu ska jag byta om och sedan bär det av till farmor och farfar!

  

Grattis till Lina som blir fjååårtis idag! 

Av Linnéa - 7 november 2010 03:02

Usch nu är jag helt slut och min röst rasslar som bara den. Haha, men jag har haft det ganska roligt där borta iallafall! Mina farbröder var ju där och lyst upp tillvaron! ;D

Nu ska jag iallafall soooova... Så jag inte sover bort den sista lediga dagen.

Ser ju helt förstörd ut...

Skapa flashcards