Alla inlägg den 9 november 2010

Av Linnéa - 9 november 2010 21:00

Nu ska jag ta mig en apelsin! Jag brukar alltid vilja ha någonting att äta under tv-timmarna, så en apelsin blir perfekt!

  

TV.

Av Linnéa - 9 november 2010 20:15

Alltså gud vilken bloggtorka jag har just nu... Vad hände?

Iallafall ska jag sätta mig och glo på "Sveriges skönaste familjer" nu.

  


Hehe gissa förresten om jag är otränad... Fick träningsvärk av de få sittups jag gjorde i lördags!

Av Linnéa - 9 november 2010 17:39

Jag hade helt glömtbort hur jobbigt det var med all denna snö! Det ska ju bli 15 cm snö idag!!! Kallt, blött och hemskt.

   Baksidan av trädgården just nu.


Iallafall så har dagen varit okej, har fått en del gjort i både matte, svenska och träslöjd. Men nu på bilresan hem var det kaos bland bilarna... Alla körde riktigt sakta och sladdade hit och dit. Läääskigt!

Ovido - Quiz & Flashcards