Alla inlägg den 10 november 2010

Av Linnéa - 10 november 2010 20:48

Imorgon ska jag förmodligen traska runt i snöblasket nere på stan och köpa en ny mössa! Kollade in några mössor och fastnade för de här:  

Tror de blir någon av de från Gina... Men frågan är bara vilken färg! Helst skulle jag vilja ha en svart, då det passar till min jacka och min blivande halsduk! Men vi får väl se vad jag hittar...

Av Linnéa - 10 november 2010 19:20

Idag var det som sagt riiiktigt mycket snö ute. När det var som mest var det antagligen över 15 cm! Så idag blev det verkligen till att använda alla vinterkläder man kunde hitta... Tjockis jackan, vantar, halsduk och vinterkängor. Tyvärr så har jag ingen passande mössa. (Känns rätt omoget att springa runt i Tokio Hotel mössa.) Får ta och köpa mig en ny på stan någon dag!

Jag står ju kvinnligt. *not* Det var jättesvårt att stå normalt i den höga snön.

Av Linnéa - 10 november 2010 17:07

Som jag berättade så tog jag och Anna lite "Justin-Bieber-fan-pics" some days ago. Det var ju hur kul som helst men det tog mig en evighet att skriva "Sweden <3 Justin Bieber" på min kind och på Annas hand! Men det blev ett ganska bra resultat.

  

Av Linnéa - 10 november 2010 15:11

Det var länge sedan jag kom hem såhär tidigt! Är nästan i chocktillstånd över att bussen inte körde i diket en endaste gång.

Jag kom precis på att det är America's next Top Model på 3:an den här tiden... Så nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på det.

  

Skapa flashcards