Alla inlägg den 12 november 2010

Av Linnéa - 12 november 2010 22:11

Det är alltid lika kul att vara med Anna. Alltså man skrattar tills man nästan dör... Typ som nu när vi satt och sjung framför webbkameran och jag råkade sjunga "yeah" istället för "oh". Hon fick verkligen världens största skrattattack som smittade av sig. Så i säkert 10 minuter satt vi och asgarva åt den lilla saken!


By the way så har Justin Biebers nya låt "Pray" läckt ut på youtube... Jag och Anna lyssnade på den och vi båda gillar den starkt! Men jag tänker inte lägga ut den på bloggen eftersom att Justin absolut inte vill det.

 

Av Linnéa - 12 november 2010 14:39

Idag har jag varit hemma på grund av huvudvärk och magont... Usch, har det numera för jämnan men vissa stunder är värre än andra.

Nu har det värsta iallafall passerat och jag kan äntligen tänka. Så nu ska jag faktiskt vara med Anna!

Just nu. ;)

Skapa flashcards