Alla inlägg den 14 november 2010

Av Linnéa - 14 november 2010 21:13

Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan och äta chokladkakan jag och Sara bakat medan jag tittar på The Event på SVT! Sedan blir det till att sova.

Ses imorgon!

  


Av Linnéa - 14 november 2010 19:19

Nu är jag hemma hos min pappa igen efter en lång vecka hos mor min. Äntligen får jag träffa min vita kisse Killen igen! Jag har nästan längtat ihjäl mig efter honom ända sedan förra helgen.  

Här har vi min lilla sötnos!

Av Linnéa - 14 november 2010 16:15

I tre dagars tid nu har jag gått runt och nynnat på Shakiras nya låt "Loca". Egentligen är den inte så bra och jag hör knappt vad hon sjunger - men ändå så gillar jag den låten av någon andledning... Man blir alltid så glad av hennes låtar! Hon bara sprudlar positiv energi helt enkelt.

Älskar hennes låt "Waka waka"! ännu mer!

Av Linnéa - 14 november 2010 14:47

Är det bara jag som heeelt missat att det är farsdag idag? Det var min farmor som så snällt ringde och talade om det för mig... Så nu ska jag sätta igång och baka med syster och hennes kompis. Ska bli kul! *eller inte*

Men vad gör man inte för världens bästa pappa?

  

Pappa och jag i Österrike i början av sommaren.

Av Linnéa - 14 november 2010 13:11

Ni kan ju bara gissa vilken gammal film jag precis sattit på? SKÖNHETEN OCH ODJURET! Den har jag inte sett sedan jag var 5 år, men då älskade jag den verkligen... Belle var min favorit "prinsessa" av alla disney figurerna så det är riktigt kul att se på den här efter alla dessa år!

  

Av Linnéa - 14 november 2010 12:16

Haha, herregud. Igår så jobbade jag på riktigt för alldra första gången i mitt liv! Jag, Anna, Mathilda, Sandra och Madde var servitriser på en fest. Så jag fick stå i baren medan folk köpte vin, öl och cider av mig!

Det var faktiskt kul och vi fick jätte god mat + pengar för vårar arbete också.

  

 I slutet blev folk lite berusade och Mathilda satt under bardisken och drack lite cider - då kom det en man som sa "Här sitter du och suuuper... Äppelciiiiider." med värsta fjortisrösten. Vid sånna tillfällen dör jag nästan av skratt.

Skapa flashcards