Alla inlägg den 15 november 2010

Av Linnéa - 15 november 2010 19:59

 

Synd när två bra program kommer samtidigt... Men jag tror jag väljer Top Model den här gången.

Av Linnéa - 15 november 2010 18:29

Jag hittade precis en intressant blogg där ägaren är 14 år och garvid. Gillar egentligen inte alla "mamma-bloggar" men den här var något särsklit. Hon är lika gammal som mig, och jag förstår ärligt talat inte varför hon vill ha barn nu. Hon har ju hela livet på sig att skaffa ungar!

Men jag tycker ändå att man ska uppmärksamma starka tjejer som henne!

  

Av Linnéa - 15 november 2010 16:52

Nu är det såhär att någon har gjort ett Facebook-test som heter "detta händer dig imorrn" där den personen använder en bild på mig som profil bild.

Jag är jättearg, eftersom att jag inte änns lagt ut den bilden på Facebook. Så därför måste hon/han gått in på min blogg och snott bilden, vilket inte är okej!

  

Av Linnéa - 15 november 2010 16:11

Nu måste jag ta itu med lite läxor. Ska skriva en novell på cirka 5 sidor på engelska nu... Vet inte vad den ska handla om eller någonting! Får hoppas på att min fantasi sköter jobbet åt mig.  

Har ni några förslag på vad den ska handla om kanske?

Av Linnéa - 15 november 2010 14:51

Hey på er! Nu är jag hemma igen efter den seeega måndagen i skolan. Kände mig som ett lik när jag imorse steg upp från min sköna säng!

Som jag sa så var skolan seg och inte så mycket har hänt. Jag har ägnat den mesta tiden av dagen åt att lyssna på musik! En annan sak som jag gjort är att limma ihop min stol! Och den kom nästan helt säkert genom min väska... Förutom ett ben som lossnade.

*Tadaa*

Skapa flashcards