Alla inlägg den 18 november 2010

Av Linnéa - 18 november 2010 20:41

Ett av mina favorit TV-program går på tv just i denna minut, så det sitter jag och kollar på!

  

Av Linnéa - 18 november 2010 15:33

Jag är så uttråkad men jag måste verkligen plugga. Då får bloggen ta stryk...

Som jag berättade tidigare skulle jag göra en dikt. Och jag lyckades! En riktigt mesig en med massa liknelser, symboler och metaforer. Lika tråkiga som svenskalärarna vill ha dem!

  

Av Linnéa - 18 november 2010 11:17

Nu har jag ett stort problem som jag vill att ni ska hjälpa mig att lösa. Jag är ute efter en ny jacka och har beslutsångest vilken jag ska köpa. Kollade in på Stadiums hemsida och hittade mina alternativ;

Jag skulle helst vilja ha jacka nr 4 - men i röd eller svart.

Av Linnéa - 18 november 2010 10:31

Good morning sunshines! (Ånej lät jag som DennisM nu...?)

Jag har precis vaknat och njuter av att vara hemma. Ska snart ta itu med skolarbetet. Måste skriva en dikt och renskriva min engelska novell.


Förresten har jag hittat den perfekta bilden till min "stol-reklam". Den kommer ifrån Thailand när jag var där för några år sedan. Och jag har redigerat vattnet lite för mycket: 

Jag längtar tillbaka... 

Skapa flashcards