Alla inlägg den 20 november 2010

Av Linnéa - 20 november 2010 22:04

Just nu visas "Heartbreak hotel" på 4:an som jag sitter och kollar på. Kommer ihåg att jag älskade den för bara några år sedan!
För er som inte sett den är det en svensk film om två kvinnor som träffar på varandra tre gånger vi olika tillfällen och blir kompisar. De bestämmer sig för att sluta leva som kvinnor på 40 + förväntas att leva och hittar på den ena crazy saken efter den andra! ;)

  

 

Av Linnéa - 20 november 2010 15:45

Vid det här laget har väl alla hört om Kissies hemska äggupplevelse. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om det hela... Visst ganska kul att V-åsarna öppet visar att de inte gillar henne, och inte bara skriver på internet men ändå så tycker jag  synd om Kissie. Men hon blev ju som sagt inte träffad.

En sak jag verkligen stör mig på hos den människan är när hon hela tiden redigerar sin kropp och skriver att hon är så smal, när hon i själva verket är betydligt större.  

Bild 1 = Kissies orginal mage.    Bild 2 = Kissies redigerade mage.

Av Linnéa - 20 november 2010 14:32

Mohaha, den där lilla bilresan tog oss till en stor godisaffär! Så nu har jag en hel del godis att bada i.

Har iallafall varit hemma nu en liten stud och myst med min katt i min syrras "tak-gunga".

 

Han blev irriterad på en tejpbit och började käka på den. 

Ser as skabbig ut utan smink och med fula kläder... 

Av Linnéa - 20 november 2010 12:23

Idag känner jag mig mycket bättre än gårdagen förutom min mage som gör jäääätte ont! Men det är på grund av alla mandarier jag tryckte i mig gårkväll istället för chips och sånt.

  

Jaja, det finns inte så mycket att göra åt! Istället ska jag in och göra mig iordning sedan ska jag ut på en liten biltur. Vart vi ska vet jag faktiskt inte, haha!


Skapa flashcards