Alla inlägg den 24 november 2010

Av Linnéa - 24 november 2010 18:46

Märkte nyss att jag varken känner lukt eller smak och min röst låter sådär hemskt som den alltid gör när man är påväg att bli förkyld.

Gah, vill verkligen inte missa nästa vecka i skolan då det är betygsdeadline!!!!

När vi ändå snackar om skolan kan jag skryta för er att jag redovisat både min stol i bilden idag och min engelska novell!  

Det gäller att hålla ut ända till betygen är satta.

Av Linnéa - 24 november 2010 16:11

Hello! Vid tre-tiden hade jag en bokad tid hos frisören så jag åkte dit och klippte mig. Jag har väldigt slitet hår efter all färgning det har utsatts för så det var verkligen på tiden.

Den skrämmande saken är att hon verkligen klippte av jätte mycket! (Mer än vad jag visade.) Så nu har jag kort hår...

  

Skapa flashcards