Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 2 november 2010 17:41

Idag fick vi oväntat besök i huset... Och då snackar jag inte om den äckliga spindeln som nyss fick mig att dö - utan mitt lilla fadderbarn kom!

Det var så kul att få träffa henne igen. Vi bor ju ca 70 mil ifrån varandra annars så jag hinner ju knappt träffa henne...

Jag, Sara och lilla Johanna!

Av Linnéa - 2 november 2010 13:35

Usch en dag som denna finns det ingenting att göra... Borde plugga - men det totalvägrar jag att göra!

Mamma föreslog nyss att vi skulle gå på promenad vilket jag också vägrar att göra. Vädret suger och jag har ingen lust att blöta ner mig bara för att gå.

Hahah gud så jag gnäller! Men, jag har seriöst as tråkigt.

Här har vi istället dagens outfit:

 

Rosa magtröja - någonstans från Florida.

Svart linne - Gina Tricot.

Jeans - JC.

Av Linnéa - 2 november 2010 11:27

Nyss när jag vaknade och skulle kliva upp kände jag hur jag klev i något blött på golvet... Så jag kollade upp och lite utspritt på golvet låg små pölar av blod! Usch vad äckligt.

Men det var tydligen mormor och morfarns yngsta hund Diezel som tappat en klo utan att vi visste det - och gick upp i mitt rum för att väcka mig...

  

Jag, Zanthos & Diezel i sommras!

Av Linnéa - 1 november 2010 18:12

Mohaha - vi kom äntligen iväg och jag fick springa runt i några butiker för att shoppa. Dock blev det inte så mycket, men jag är nöjd ändå!

En tunn stickad tröja från Gina Tricot.

Svart basic-linne också från Gina.    

Nio st fula och ETT par fina trosor. "Kiss n tell" = Justin Bieber låt. *haha* Allt från Gina.  

Tre par örhängen från Ur&Penn. 

Av Linnéa - 1 november 2010 14:57

Har inte kommit iväg till Familia än... Men snaaart bär det av till det stora shoppingcentret!

Istället för att inte göra någoting så har jag börja läsa en bok som heter "Synvilla". Den verkar verkligen vara jätte bra och handlar om en emokille som blir mobbad och inte orkar leva längre...

Av Linnéa - 1 november 2010 12:15

Jag blir faktiskt deppig när jag tänker på att vi just nu är inne i den hemskaste perioden på hela året nu. Det är mörkt, kallt och blött.

Om ändå vintern kunde komma på riktigt - så vi kunde hoppa över den tråkiga hösten... Fast om det nu ska bli den kallaste vintern på 1000 år så vet jag inte om jag längtar till vintern heller. Höll ju på att frysa ihjäl ett antal gånger förra vinter och i år ska det bli ännu kallare!

Av Linnéa - 1 november 2010 10:11

Vi kör en dagens:

DAGENS VILL HA: Nya kläder och värme.

DAGEN KLÄDSEL: Jeans, stickad tröja och halsduk.

DAGENS SMYCKE: Läkeörhänge.

DAGENS SMINK: Solpuder och Mascara.

DAGENS FRISYR: Utsläppt med ett hårspänne.

DAGENS LÅT: Kiss n Tell - Justin Bieber.

DAGENS SAKNAD: Min laptop.

DAGENS KÖP: Än så länge - ingenting.

DAGENS GODIS: Zooapor!

DAGENS HUMÖR: Ganska glad.

DAGENS ROLIGASTE: Leka med vovvarna!

DAGENS PLANER: Åka till Familia för shopping.

DAGENS TRÅKIGASTE: Det gråa vädret.

DAGENS FINASTE: Zanthos, min prins.

DAGENS BORDE: Plugga matte...

DAGENS BÄSTA: Shopping?

DAGENS SÄMSTA: Inga kontanter med mig.

DAGENS SYSSELSÄTNING: Shoppa.

DAGENS MIDDAG: Schteeeeek. Nej men ingen aning?

DAGENS MAT: Räknas godis som mat?

DAGENS KÄRLEK: Kärleken till min dator är oändlig. <3

DAGENS ÖNSKAN: Hitta något fint under min shoppingtur!

Av Linnéa - 1 november 2010 09:48

Mitt trådlösa internet fungerar inte längre i det här huset. Såååå jobbigt! Så jag ska försöka få igång det och hålla er uppdaterade om mitt spännande liv.

Idag åker vi förhoppningsvis till Familia och shoppar! Måste ju göra av med alla presentkort.

Ovido - Quiz & Flashcards