Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 22 november 2010 16:44

By the way - så har Tokio Hotel's nya låt "Hurricanes And Suns" kommit ut! Jag är faktiskt lite besviken... Vad fan hände med Tokio Hotel egentligen? Det var knappast den här skröniga electropopen jag blev kär i! Jag förstår att de vill utvecklas som musiker och utforska nya sound, men efter fiaskot med Humanoid trodde jag de skulle styra tillbaka till den hederliga rocken.

Men om de är den här musiken dem tänker fortsätta med är det bara att fortsätta stötta grabbarna!

Av Linnéa - 22 november 2010 16:18

Tandläkarbesöket gick ju faktiskt väldigt bra! Så jag kan äntligen slänga mig på soffan och kolla på Project Runway! Det är episoden med dragqueens! SÅ KUL.

  

Av Linnéa - 22 november 2010 15:15

Usch, snart ska jag sticka iväg till tandläkaren och plasta in en tand! Som tur är gör inte det ont, men jag hatar ändå att gå dit!

  

Av Linnéa - 21 november 2010 21:03

Nu när Söndagskvällen är kommen börjar snart The Event som jag såklart ska kolla på!

  

Ses imorgon.

Av Linnéa - 21 november 2010 17:13

Nu är det dags för mig att lägga alla kläder från mitt golv i en stor väska för det är dags att flytta hem till mamma igen. Haha, så himla snuskigt att jag alltid kastar alla kläder på golvet innan jag börjar packa... Får lov att tvätta allt när jag kommer hem iallafall!

Right now...

Av Linnéa - 21 november 2010 16:18

Gud vad snabbt de senaste timmarna har gått... Utan att jag egentligen gjort någonting! Har hunnit kolla på  den nya filmen "The runaways" med Kristen Stewart och Dakota Fanning.

Kollade även på "Låt den rätta komma in" och kom på hur lik Johan Palm är huvudrollen Kåre Hedebrant!

Är det Johan Palms yngre tvilling? ;)

Av Linnéa - 21 november 2010 13:20

Jag har precis vaknat och är skit tjurig på mig själv över att jag inte gick upp tidigare. Kommer ju inte kunna sova ikväll och då kommer jag vara riktigt trött på måndag!

Nu ska jag äta frukost och kolla på "Låt den rätta komma in".

  

Av Linnéa - 20 november 2010 22:04

Just nu visas "Heartbreak hotel" på 4:an som jag sitter och kollar på. Kommer ihåg att jag älskade den för bara några år sedan!
För er som inte sett den är det en svensk film om två kvinnor som träffar på varandra tre gånger vi olika tillfällen och blir kompisar. De bestämmer sig för att sluta leva som kvinnor på 40 + förväntas att leva och hittar på den ena crazy saken efter den andra! ;)

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards