Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Linnéa - 16 januari 2011 18:15

Som ni nu kanske har märkt har jag blivit helt beroende av denna härliga serie. Har precis kollat ut hela säsong 2, så då passade jag på att köpa 3:an när jag ändå var på Media Markt!   

Av Linnéa - 16 januari 2011 17:02

Det blidde inget mobil-köp idag heller! Hittade nämligen en ännu finare / bättre mobil som jag blev förälskad i. HTC Gratia!

Men isåfall måste jag skaffa abonemanget Comviq Kompis Pott då det kostar 400 kr i månaden... Så vi får väl se hur jag gör. :)

Av Linnéa - 16 januari 2011 14:45

Nu tror jag äntligen att jag hittat finalisterna i min mobil-köpar tävling och det är dessa:

  

Ska antagligen åka till Elgiganten idag och köpa någon av dem... Men vilken - det är frågan!

Av Linnéa - 16 januari 2011 13:12

Igårkväll kunde jag verkligen inte somna så jag är riktigt sömnig nu... Men det gör kanske så att jag somnar tidigare ikväll? ;)

Iallfall så såg jag på Karate Kid igår! Gick ju och såg den på bio i höstas och tyckte att den var superbra, särskilt i slutet när "never say never" kom!

Medan jag satt och glodde på filmen käkade jag Thaimat - någon ny maträtt med kokosmjölkssås med lime och chili. Riktigt göööött!  

  

Ovido - Quiz & Flashcards