Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Linnéa - 22 januari 2011 19:30

Ikväll har vi hyrt "Sex and the city 2" som jag ser fram emot att se! Alla har ju sagt att den är riktigt dålig, men jag tror inte på dem faktiskt. Jag gillar Sex and the city-serien redan, så jag ska ge 2an en chans! ;)  

Av Linnéa - 22 januari 2011 17:00

Nu är det helt planerat - Under jul och Nyår 2011 ska jag bort till Thailand!!!

Vi blir 16 pers som åker iväg, så det är rätt knepigt att hitta hotell och flyg till alla. Därför måste vi vara ute i god tid och boka redan i Februari! Så jag sitter och kollar på bra hotell nu. Det lutar åt att åka till Koh Chang eller Krabi... Men först ska vi spendera några dagar i huvudstaden Bangkok för shopping!

Av Linnéa - 22 januari 2011 15:43

Alltså jag måste verkligen ha världens sämsta imunförsvar. Är sjuk titt som tätt och jag hatar det. Jag haft världens magont de senaste dagarna och huvudvärk så har skippat datorn totalt. Nu är det iallafall på bättringsvägen så jag hoppas på att kunna hitta på något kul imorgon!

  

Ovido - Quiz & Flashcards