Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Linnéa - 25 januari 2011 22:07

Idag hade jag musiklektion då vi lärde oss olika akord på gitarren. Jag älskar att våran roliga musiklärare får in sina skämt i allt han säger! Men idag sög jag verkligen på att spela gitarr och han var inte feg att påpeka det så han fråga "Men, är du från Skultuna eller?" (En liten by utanför Västerås. Antar att han menade att människor var sega bondar där...)

Och jag svarade "Jaaa..?" helt chockat eftersom att jag faktiskt är därifån! Det var så himla kul eftersom att han egentligen bara drev och inte hade någon aning om att jag bodde där!

Hehe förvirrande, men sjukt roligt och alla i min grupp höll på att garva ihjäl sig! ;)

Av Linnéa - 25 januari 2011 19:01

Det här är vad som följde med mig hem från stan... Lite basic tjocktröjor från H&M och Bik Bok!

Av Linnéa - 25 januari 2011 17:02

Nu är jag hemma efter min och Sassas eftermiddag på stan... Vi gick runt lääänge och jag hittade lite nödvändiga saker! Har nu under det senaste året blivit väldigt duktig att hantera mina pengar, så jag köpte inte så mycket den här gången. ;)  

Vad kan finnas däri?

Ovido - Quiz & Flashcards