Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 16 januari 2011 17:02

Det blidde inget mobil-köp idag heller! Hittade nämligen en ännu finare / bättre mobil som jag blev förälskad i. HTC Gratia!

Men isåfall måste jag skaffa abonemanget Comviq Kompis Pott då det kostar 400 kr i månaden... Så vi får väl se hur jag gör. :)

Av Linnéa - 16 januari 2011 14:45

Nu tror jag äntligen att jag hittat finalisterna i min mobil-köpar tävling och det är dessa:

  

Ska antagligen åka till Elgiganten idag och köpa någon av dem... Men vilken - det är frågan!

Av Linnéa - 16 januari 2011 13:12

Igårkväll kunde jag verkligen inte somna så jag är riktigt sömnig nu... Men det gör kanske så att jag somnar tidigare ikväll? ;)

Iallfall så såg jag på Karate Kid igår! Gick ju och såg den på bio i höstas och tyckte att den var superbra, särskilt i slutet när "never say never" kom!

Medan jag satt och glodde på filmen käkade jag Thaimat - någon ny maträtt med kokosmjölkssås med lime och chili. Riktigt göööött!  

  

Av Linnéa - 15 januari 2011 22:44

 

Nu är håret färgat blond igen. Dock så blev det väldigt gult på vissa ställen men det ska jag ta bort med silverschampoot's hjälp imorgon! ;) 

Av Linnéa - 15 januari 2011 13:58

Blont!

  

Klockan tre idag kommer nämligen pappas kompis hem till oss (som är frisör) så då tänkte jag passa på att färga det. Är lite rädd för att mitt hår kanske kommer att gå av eftersom att jag färgat det så mycket... Men vi får väl se hur det blir!

Av Linnéa - 14 januari 2011 19:03

Nu är det såhär att jag ska färga håret imorgon... Frågan är bara vilken färg det ska bli?

Funderar mest över att bara slinga allt ihop blont eller ta risken att färga alltihop brunt? Vad tycker ni?

  

Brunt -vs- Blont?  

Av Linnéa - 14 januari 2011 16:06

Den här veckan gick verkligen jättefort och det ska bli riktigt skönt med helg så att man kan vila upp sig efter alla tidiga mornar.

Skoldagen har varit helt OK och jag har faktiskt redovisat i svenskan om "Upplysningen"... Och det gick superbra! Annars har jag och Kimya bara setat och garvat. ;)

Här har vi den otroligt stiliga Upplysnings filosofen Voltaire...  

Av Linnéa - 14 januari 2011 12:15

Igårkväll gick jag in på H&M's hemsida på jakt efter nya hoddies... Hittade dock inga snygga, men passade på att beställa hem detta istället;


        

Ovido - Quiz & Flashcards