Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 13 januari 2011 15:15

Asså jag är helt desperat efter en sån här "Canada tröja"! Saken är bara den att jag inte har någon aning om vart man får tag på en nu. Liksom de var ju populära för jättelänge sedan och säljs nog inte änns längre... Så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Får väl vänta 40 år, tills de blir populära igen?   

Av Linnéa - 12 januari 2011 21:19

Gah vårat gympass blev inställt igår! Men nu har vi + yttligare några bestämt att vi ska gymma nästa tisdag istället! vi får väl se hur det går istället.

Jag har nu iallafall börjat skolan igen och det var inte fullt så farligt som jag trodde det skulle bli! Är fortfarande helt slut i huvudet efter lovet men jag har fått en del gjort iallfall... Hehe, och jag ska börja blogga som vanligt snart

igen! Så länge bjuder jag på ett par riktigt seriösa bilder: 

Av Linnéa - 11 januari 2011 10:30

Utan att läsa rubriken - kan ni gissa vart jag ska idag? Jo jag ska gymma för alldra första gången! Jag Sofia och Sassa ska till Löga och svettas loss på alla träningsgrejor de har... Hehe.

Jag kommer antagligen att dö - men hallå, jag är en sådan stark människa så på något sätt lär jag återuppstå iallfall!   

Av Linnéa - 10 januari 2011 10:15

  

KUL DET SKA BLI!!! 

Av Linnéa - 9 januari 2011 14:21

Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över hur patetisk jag är. Igår kväll gick jag nämligen in på kamrat.com - en sida jag inte besökt sen urminnes tider.

Jag blev helt chockad när alla skrev till mig, har emellan 15-25 mejl hela tiden medan jag försöker svara på dem alla. Så jag tror att jag kommer att bli smått beroende av sidan, igen...

  

Av Linnéa - 8 januari 2011 21:33

Hola mina vänner! Idag har jag faktiskt vandrat Västerås gator fram för första gången i år! Lite sent...? Hittade iallafall dessa saker;

Desperate Housewives säsong 2!

Ett gulligt halsband.

Och en jävligt ful mössa, som jag blev tvingad till att köpa hehe. D:

  

Av Linnéa - 7 januari 2011 13:00

Igår var jag som sagt uppe och åkte skidor! Det var så himla kallt och så tråkigt så jag körde bara två åk. Hade tänkt åka mera idag - men orkade inte. Istället sitter jag framför tv'n och kollar på Ellen Degeneres show.

Såg ett klipp ifrån när Justin Bieber gästade showen och ett fan blev helt galen;

(Det var ju planerat, men as kul iallafall.)

Av Linnéa - 6 januari 2011 10:00

Vet ni vad som händer i mitt liv idag?

Jo jag ska upp till någon backe i dalarna och åka slalom! Egentligen ska det bli as tråkigt, eftersom jag hatar att vara ute i snön + när det är kallt - men Anna tvingade mig att skulle följa med min familj dit... Och det är näst intill omöjligt att trotsa hennes beslut! ;) 

  

Ovido - Quiz & Flashcards