Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Linnéa - 2 februari 2011 19:23

Vad fan är det som händer med våran värld egentligen?

Vi tvingas alltid att kolla på nyhetera i skolan varje morgon - och imorse blev jag riktigt chockad över att nu Queensland även drabbas av en gigantisk cyklon! Som om inte det var nog med vattnet?

De stackarna, dem sa att den skulle vara värre än vad Katrina var i USA... Om jag var i Australien nu hade jag antagligen dött - inte av stromen, utan av den enorma panik man skulle fått!

  

Av Linnéa - 2 februari 2011 18:41

Min farbror var nyligen i Thailand och då passade jag på att fråga om han inte kunde köpa med sig ett par snygga mönstrade converse. (Eftersom att jag inte hittat det i Sverige.) Tyvärr så hittade han inga där heller - men för att inte komma hem tomhänt köpte han ett par rosa converse till mig istället! Så nu i helgen hoppas jag på att få dem! :D

  

Av Linnéa - 2 februari 2011 16:25

Skolan idag rullade fram riktigt långsamt, och allt jag gjort var att träna massa engelsk-grammatik på datorn! Men jag har faktiskt blivit aningen bättre på att böja verb, höhö.


Sitter iallafall nu och kollar på Project Runway!

Skapa flashcards