Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linnéa - 5 februari 2011 20:34

Oj, det är redan dags för Melodifestivalen 2011!

 


Jag minns när jag var på deltävlingen i Västerås 2008, då Carola, Ola och Sanna Nilsen var med och tävlade. Då tyckte jag att det var så himla coolt och efteråt pratade jag faktiskt med Ola Svensson! Det var typ min livs händelse då.

Nu gillar jag faktiskt inte melodifestivalen längre, det är så tråkigt! (Men ska ge det en chans och kolla idag iallafall.) Den ena låten är ju sämre än den andra och det är inte längre kul i mellanpauserna! ;///

Av Linnéa - 5 februari 2011 17:30

För några dagar sedan var faktiskt min farbror Nichlas med i Svenska Dagbladet pågrund av hans halsdukar! Haha, det var så himla roligt att se - och speciellt eftersom att jag var en av de första att beställa en "Design by NC"-Halsduk! 

"När Nichlas lade ut bilder på halsdukarna på Facebook hörde snart fler kompisar av sig. Nu har han stickat 35 halsdukar och får hela tiden nya beställningar."

HAHAHA, förstår fortfarande inte hur han hunnit med 35 halsdukar under endast den här vintern!

Av Linnéa - 5 februari 2011 15:45

Eftersom att vi hade lite bråttom på stan efter maten hann jag bara besöka en affär. Så jag sprang snabbt in på Only och hittade nya Pieces trosor!

  

Sedan hann jag se i skyltfönstret på H&M att de nu släppt nya vårskor, så jag surfade in idag och hittade två par fina vardagsskor till våren som jag antagligen ska beställa!  


Nu ska jag gå ner och fika, för vi har nämligen fått besök! ;)

Av Linnéa - 5 februari 2011 14:30

Imorse var jag på något slags event som varje vinter finns kring sjön Runn i Falun. De hade en tävling om vem som kunde bygga och åka snabbast spark (motordriven.) Jääääätte intressant.

Efter det gick vi in till Falu-centrum och käkade på en mysig kina restaurang!Dock var maten väldigt "försvenskad"...


Sedan efter maten svängde jag in på grannaffären Only och köpte några saker. (Visar snart.)

  

Av Linnéa - 5 februari 2011 11:44

Idag har vi redan hunnit vara nere vid vattnet och kollat på "spark-tävlingar"... Höll på att frysa ihjäl! Nu bär det av till stan för att äta och kanske shoppa? ;D

B R B

Skapa flashcards