Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Linnéa - 6 februari 2011 22:08

Usch vad fort denna helg gick. Känns som att jag inte fått någonting vettigt gjort även fast jag varit borta i Falun och hemma med Anna! Nu måste jag förbereda mig inför måndagen genom att sova. Är faktiskt trött även fast jag vaknade sent. ;3  

Av Linnéa - 6 februari 2011 19:49

Hemma hos Anna hade jag det massa kul och vi började kolla på DHW säsong 5!! (Hoppar över säsong 4...) Annars hann vi knappt göra nått eftersom att jag vaknade så sent.


Nu har jag iallafall kommit hem till pappa och har precis börja packa upp för en hel vecka hos honom. Snart börjar Solsidan som jag bestämt mig för att följa!

  

Av Linnéa - 6 februari 2011 15:15

Jag hoppas inte att jag är den ända som föll för Dannys låt "In the club" igår? Det är en riiiktig klubblåt som rix FM kommer att spela sönder... Men jag hoppas faktiskt att låten vinner alltihopa. (Även fast jag inte hört de andra bidragen.)

Den kommer nog att ha en god chans i Eurovision Songcontest sen!

In the club - Danny.

Av Linnéa - 6 februari 2011 13:36

Idag fick jag mig en rejäääl sovmorgon och vaknade inte förrens 13.15 Jag drömde en massa konstiga drömmar om att jag flög och träffade Britney Spears..?

Nu sitter jag och trycker i mig pannkakor för jag ska snart över till Anna!

  

Anna förra vintern.

Skapa flashcards